Amilo Li 1705 strasznie wolny duże użycie procesora i ramu

(Kkzg) #1

witam, mam na imię Ernest i trafiłem na wasze forum gnębiony problemem z moim fujitsu siemensem. Jestem raczej laikiem, chociaż zawsze jak coś działo się nie tak potrafiłem sobie poradzić sam. W tym jednak przypadku nie daje rady i proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu dzieje się coś dziwnego, użycie procesora bardzo się zwiększyło, najczęściej wykazuje jakieś 70 % , zużycie ramu przy otwartej tylko przeglądarce to 60 %. Wszystko bardzo długo się otwiera, w trakcie otwierania potrafi się zawiesić. Korzystam z internetu 30 mb a mam wrażenie jak by to nie było nawet 128. Komputer ten od początku chodzi z Vistą, nigdy nie było za ciekawie, ale teraz to jest tragedia. Używam go praktycznie tylko do internetu, ale ostatnio już nawet do tego się nie nadaje. Komputer ten ma współdzielony ram z kartą grafiki więc tylko przez to jest go już 765MB. Zauważyłem jeszcze coś dziwnego że przy ruchach kursora zużycie procesora potrafi dojść nawet do 90%. Program anty wirusowy jaki używam to avast, komputer czyszczę programami takimi jak Glary Utilities i Advanced SystemCare, do defragmentacji Smart Defrag. Oczyszczam komputer w miarę systematycznie. Może znajdzie się ktoś kto był by mi wstanie pomóc . Z góry dziękuje i pozdrawiam Ernest.

(stalesz) #2

Uruchom Menadżera zadań /Procesy -sprawdż jakie procesy zużywają tyle zasobów procesora i pamięci. http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/ ... omentarze/ poczytaj komentarze na temat tej maszyny.

(Kkzg) #3

więc sprawdziłem, gdy nic nie jest uruchomione to jest ok, najwięcej zabiera proces bezczynny, ponad 90.Po uruchomieniu czegokolwiek okazuje sie że uruchomiony program (miałem włączone GG) zabiera 50% a coś co nawet nie wiem co to jest drugie 50% audiodg.exe. przy otwartym GG zużycie było 100 a ram 69%. Po przeczytaniu postów na skąpcu zastanawiam sie czy tak po prostu nie ma być, dobija mnie to że kiedyś nie było tak tragicznie.

(Mlody993) #4