Amilo Li 1705 strasznie wolny duże użycie procesora i ramu

witam, mam na imię Ernest i trafiłem na wasze forum gnębiony problemem z moim fujitsu siemensem. Jestem raczej laikiem, chociaż zawsze jak coś działo się nie tak potrafiłem sobie poradzić sam. W tym jednak przypadku nie daje rady i proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu dzieje się coś dziwnego, użycie procesora bardzo się zwiększyło, najczęściej wykazuje jakieś 70 % , zużycie ramu przy otwartej tylko przeglądarce to 60 %. Wszystko bardzo długo się otwiera, w trakcie otwierania potrafi się zawiesić. Korzystam z internetu 30 mb a mam wrażenie jak by to nie było nawet 128. Komputer ten od początku chodzi z Vistą, nigdy nie było za ciekawie, ale teraz to jest tragedia. Używam go praktycznie tylko do internetu, ale ostatnio już nawet do tego się nie nadaje. Komputer ten ma współdzielony ram z kartą grafiki więc tylko przez to jest go już 765MB. Zauważyłem jeszcze coś dziwnego że przy ruchach kursora zużycie procesora potrafi dojść nawet do 90%. Program anty wirusowy jaki używam to avast, komputer czyszczę programami takimi jak Glary Utilities i Advanced SystemCare, do defragmentacji Smart Defrag. Oczyszczam komputer w miarę systematycznie. Może znajdzie się ktoś kto był by mi wstanie pomóc . Z góry dziękuje i pozdrawiam Ernest.

Uruchom Menadżera zadań /Procesy -sprawdż jakie procesy zużywają tyle zasobów procesora i pamięci. http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/ … omentarze/ poczytaj komentarze na temat tej maszyny.

więc sprawdziłem, gdy nic nie jest uruchomione to jest ok, najwięcej zabiera proces bezczynny, ponad 90.Po uruchomieniu czegokolwiek okazuje sie że uruchomiony program (miałem włączone GG) zabiera 50% a coś co nawet nie wiem co to jest drugie 50% audiodg.exe. przy otwartym GG zużycie było 100 a ram 69%. Po przeczytaniu postów na skąpcu zastanawiam sie czy tak po prostu nie ma być, dobija mnie to że kiedyś nie było tak tragicznie.