Amvo.exe


(Omuss) #1

Witam

Na moim komputerze zagościł niestety trojan amvo.exe. Przesyłam loga z ComboFix i proszę o pomoc :

http://wklej.org/id/88d9c2c055


(huber2t) #2

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\e.cmd

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->

02f8f1e3c410a4cc.gif

Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, daj ten log na forum.


(Omuss) #3

hubert --> zrobiłem tak jak kazałeś . Oto nowy log :

http://www.wklej.org/id/07d3f9e8a4


(JNJN) #4

Proszę zmienić temat postu na konkretny, opcja edytuj i popraw.JNJN


(huber2t) #5

Log wyglada na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

Włącz przywracanie systemu.


(Omuss) #6

hubert --> wszystko zrobiłem tak jak pisałeś.

Jednak mam problem przy tym kasperskim : przy aktualizacji baz danych ( ściąga ok 24 mb ), bedąc przy pk. 80 % wyskoczyło takie cos : " Klucz obecnie wykorzystywany przez Kaspersky Online Scanner jest zablokowany przez firmę Kaspersky Lab! " --> " Błąd podczas inicjacji "

Rozumiem że mam włączyc przywracanie systemu na dyskach.


(huber2t) #7

tak już możesz włączyć

Przeskanuj

Dr.WEB CureIt! , usuń wirusy