Antywirus i Windows Defender nie włączają się

Witam

 

Bardzo prosiłabym o pomoc, Antywirus oraz Windows Defender nie chcą się uruchomić.

Zarówno Avira (którą obecnie posiadam) jak i inne antywirusy instalowane ‘‘na próbę’’ nie reagują przy próbie włączenia.

Po ponownej instalacji Aviry oraz restarcie komputera, jedyną reakcją przy próbie włączenia było : “access denied” oraz trwający kilka minut problem z uruchomieniem przeglądarki (rzekomy brak połączenia z internetem).

Problem pojawił się w czasie kiedy podłączony został wcześniej zainfekowany pendrive, a także w tym samym czasie został pobrany plik.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Pokaż raporty FRST instrukcja http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowi%C4%85zkowy-t478727/

FRST

http://www.wklej.org/id/1745475/

 

Addition

http://www.wklej.org/id/1745476/

 

Shortcut

http://www.wklej.org/id/1745477/

Wklej do notatnika:

CloseProcesses:
HKLM\...\Policies\Explorer: [TaskbarNoNotification] 1
HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000\...\CurrentVersion\Windows: [Load] C:\ProgramData\msjit.exe ===== ATTENTION
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] - {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =  No File
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000 - (No Name) - {D8278076-BC68-4484-9233-6E7F1628B56C} -  No File
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000 - UrlSearchHook Class - {00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll No File
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000 - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000 - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000 - {3259B0C1-FE40-417F-BF4D-163294D02328} URL = http://www.search.ask.com/web?tpid=ORJ-SPEo=APN11406pf=V7p2=^BBE^OSJ000^YY^PLgct=itbv=12.18.0.82apn_uid=7CC6D541-848C-495D-B176-C4CF05AAEBCAapn_ptnrs=BBEapn_dtid=^OSJ000^YY^PLapn_dbr=Launcher.exe_0_25.0.1614.50doi=2014-10-23trgb=IEq={searchTerms}psv=pt=tb
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3826980486-3064250477-3628428717-1000 - {3BD44F0E-0596-4008-AEE0-45D47E3A8F0E} URL = http://www.mystart.com/results.php?gen=mspr=manycamid=manycamtbv=5_3ent=ch_5242q={searchTerms}
DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinstall-1_7_0_65-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-0017-0000-0065-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinstall-1_7_0_65-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinstall-1_7_0_65-windows-i586.cab
S3 EagleXNt; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]
R4 KProcessHacker2; \??\C:\Program Files\kprocesshacker.sys [X]
S3 TpChoice; system32\DRIVERS\TpChoice.sys [X]
C:\Program Files\*.exe
C:\ProgramData\msjit.exe
C:\ProgramData\*.exe
EmptyTemp:

Plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w tym samym katalogu co FRST Uruchom FRST klikasz Fix Raport z usuwania pokaż na forum. Następnie ponownie uruchom FRST klikasz Scan pokaż nowy raport FRST.txt na forum

Fixlog

http://www.wklej.org/id/1746119/

 

FRST

http://www.wklej.org/id/1746122/

 

Addition

http://www.wklej.org/id/1746123/

 

Shortcut

http://www.wklej.org/id/1746125/

Wklej do notatnika:

CloseProcesses:
R2 VSSS; C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\SystemCertificates\VSSVC.exe [104519424 2015-06-23] (Microsoft Corporation) [File not signed]
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\SystemCertificates\VSSVC.exe
HKLM\...\Policies\Explorer: [TaskbarNoNotification] 1
HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
2015-06-25 08:51 - 2015-06-25 08:51 - 00000000 ____ D C:\Users\Admin\Desktop\FRST-OlderVersion
2015-06-23 22:33 - 2015-06-23 23:06 - 00000000 ____ D C:\ProgramData\AVAST Software
R4 KProcessHacker2; \??\C:\Program Files\kprocesshacker.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w tym samym katalogu co FRST Uruchom FRST klikasz Fix Raport z usuwania pokaż na forum. Następnie ponownie uruchom FRST klikasz Scan pokaż nowy raport FRST.txt na forum

Klikając na ''Fix" pojawia się blue screen, próbowałam dwukrotnie…

Spróbuj w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1