Aparat czy kamera cyfrowa?

(Varmacenta) #1

Witam!

Robię dużo zdjęć, w zasadzie jestem początkującym fotografem. Ale chce także uwieczniać niektóre momenty na filmie (najlepiej aby to był w jakości full HD). http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2010/02/nikon-p100-nagrywanie-full-hd-i-26-krotny-zoom tu jest moja mała propozycja, gdyż ten aparat robi dobre zdjęcia i nagrywa w full HD, ale czy to nagrywanie to nie jest zwykłym "bajerem". Nie znam się za bardzo więc proszę o waszą pomoc. Lepiej kupić aparat i kamerę oddzielnie czy 2 w 1? A, a to wszystko w jak najmniejszej cenie (do 2000zł). Jeżeli wybrać 2 w 1 to proszę o jakieś przykłady, a jeżeli kamerę i aparat oddzielnie również proszę o przykłady.

P.S. Z góry dziękuje!

(fiero) #2

Na youtube jest kilka filmików w rozdzielczości HD które wyglądają całkiem przyzwoicie. Brałem ten aparat pod uwagę ale zdecydowałem się na Fuji HS10. Musisz też pamiętać że jednak kształt kamery jest dostosowany do kształtu ręki i poprostu przyjemniej filmuje się kamerą niż aparatem.

(Pirks4) #3

Jeżeli robisz dużo zdjęć, zainwestuj w dobrą lustrzankę. Jeżeli masz do dyspozycji 2 tyś wstrzymaj się z zakupem, dozbieraj drugie tyle i będziesz mógł grymasić:wink:Tak do 4 tyś można kupić fajnego Canona albo Nikona. Fotografia to niestety drogie hobby.

(slawex1983) #4

Dlaczego drogie? Czyżby aparatem za 200 zł nie dało się zrobić zdjęcia? Poza tym fajnego Nikona lub Canona można kupić poniżej 2000 zł z kitem. Varmacenta sprawdź aparat Fujifilm HS10. Powinieneś być zadowolony. Fiero również zastanawiałem się nad P100 ale ostatecznie wybór padł na HS10.

(Varmacenta) #5

slawex1983 mówisz, że masz HS10. Słyszałem, że zasilany jest on na baterie, tak zwane "paluszki". Więc na ile wystarczą 4 baterie (tyle wchodzi chyba) bez ładowania?

(slawex1983) #6