Aparat czy kamera cyfrowa?

Witam!

Robię dużo zdjęć, w zasadzie jestem początkującym fotografem. Ale chce także uwieczniać niektóre momenty na filmie (najlepiej aby to był w jakości full HD). http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2010/02/nikon-p100-nagrywanie-full-hd-i-26-krotny-zoom tu jest moja mała propozycja, gdyż ten aparat robi dobre zdjęcia i nagrywa w full HD, ale czy to nagrywanie to nie jest zwykłym “bajerem”. Nie znam się za bardzo więc proszę o waszą pomoc. Lepiej kupić aparat i kamerę oddzielnie czy 2 w 1? A, a to wszystko w jak najmniejszej cenie (do 2000zł). Jeżeli wybrać 2 w 1 to proszę o jakieś przykłady, a jeżeli kamerę i aparat oddzielnie również proszę o przykłady.

P.S. Z góry dziękuje!

Na youtube jest kilka filmików w rozdzielczości HD które wyglądają całkiem przyzwoicie. Brałem ten aparat pod uwagę ale zdecydowałem się na Fuji HS10. Musisz też pamiętać że jednak kształt kamery jest dostosowany do kształtu ręki i poprostu przyjemniej filmuje się kamerą niż aparatem.

Jeżeli robisz dużo zdjęć, zainwestuj w dobrą lustrzankę. Jeżeli masz do dyspozycji 2 tyś wstrzymaj się z zakupem, dozbieraj drugie tyle i będziesz mógł grymasić;)Tak do 4 tyś można kupić fajnego Canona albo Nikona. Fotografia to niestety drogie hobby.

Dlaczego drogie? Czyżby aparatem za 200 zł nie dało się zrobić zdjęcia? Poza tym fajnego Nikona lub Canona można kupić poniżej 2000 zł z kitem. Varmacenta sprawdź aparat Fujifilm HS10. Powinieneś być zadowolony. Fiero również zastanawiałem się nad P100 ale ostatecznie wybór padł na HS10.

slawex1983 mówisz, że masz HS10. Słyszałem, że zasilany jest on na baterie, tak zwane “paluszki”. Więc na ile wystarczą 4 baterie (tyle wchodzi chyba) bez ładowania?