Aplikacja explorer.exe - nie uruchamia się (brak pulpitu)

Witam! Mam taki problem że po starcie systemu nie uruchamia się mi aplikacja explorer.exe (ikony na pulpicie itd.). Kiedy uruchamiam explorer z poziomu Menadżera Zadań, albo się nie uruchamia albo uruchamia i po 2 sekundach znika i tak drugi raz. Potem się wyłącza. Nie umiem uruchomić przywracania systemu bo nie wiem gdzie on się znajduje (w systemie). Czy da się to jakoś rozwiązać, tak aby nie było potrzeby reinstalacji windowsa? (Mam Windows XP Professional SP2) :?

przywracanie systemu: START>Wszystkie programy>akcesoria>narzędzia systemowe>przywracanie systemu.

jeżeli to nie pomoże to format

Witam siemka miałem taki sam problem.

A co instalowałes ostatnimi czasy?

Jakies nieznane programy?

W moim przypadku instalowałem program SafeLock i on mi pozmieniał wartości w rejestrze. Wklejanie logów i pomoc moderatorów na DP pomogła temat zalozony przez mojego kolege kiedy nic mi wtedy nie działało Prosze:

Kliknij TU

przez ten czas co mnie nie było przeinstalowywałem windowsa 8 razy! teraz jest już spoko :smiley: