Aplikacja MS nie została zainstalowana dla bieżącego uzytkow

Witam

Mam problem z officem. Podczas uruchamiania jakiegokolwiek programu z pakietu office dostaje komunikat:

Aplikacja MS Word (lub inna zalezy co uruchamiam) nie została zainstalowana dla bieżącego uzytkownika. Uruchom instalację aby zainstalować aplikację

System operacyjny windows XP proffesional, office 2003 Proffesional. System czyściutki, bez wirusów, niedawno postawiony.

Oczywiscie uruchamiałem instalatora, wyrzucałem i instalowałem na nowo offica, zmieniałem konta - nic nie pomaga, cały czas to samo. Na stronach microsoftu jest opisany podobny problem ale na win98 i office 2000/xp - rozwiązanie zupełnie nie nadaje się do mojej sytuacji

Jakies pomysły?

Czy już ktoś zna rozwiązanie.

Skasowanie Offica 2003 i zainstalowanie jeszcze raz nic nie pomogło.(naprawa również)

g505508268@o2.pl

http://www.505508268.za.pl

http://www.505508268.jpg.pl

http://www.505508268.za.pl/

podczas instalacji wybrałeś opcję uruchom wszystkiego z mojego komputera?

j.w.

U mnie problem się rozwiązał. Okazało się ze na dysku są bad-sectory i wypadło akurat na pliki konfiguracyjne offica - dlatego szalał.U mnie niestety niepomogło?

Już znalazłem przyczyne.Kiedy odblokowałem w pandzie antyvirus opcje truprevent wszystko jest ok.Czy to znaczy że coś się dostało do systemu? Bo truprevent w pewien sposób blokuje nieznane szkodniki.Może ktoś coś wie na ten temat.

www.505508268.za.pl

http://www.505508268.jpg.pl

nie działa screen, popraw go

spóbuj zaznaczyć opcję podczas instalacji Zainstaluj dla wszystkich użytkowników