Asus 9800gt problem z wiatrakiem

Na początku nadmienie że jestem uber zielony w sprawach sprzetowych wieć prosze o wyrozumiałość

Pytanie:

komp: płyta Gigabyta( model nieznany) core duo 2.33 2gb Ram dysk 1Tb maxton( tak sie pisze ? )

posiadam karte graf. asus En9800gt (i teraz sie zacznie) 512 mb DDR3 (zasilacz kompa marki mi nieznanej 400W-wystarczy czy za mało)

http://img.nokaut.pl/p/e6/37/e6370d252c … 00x500.jpg

no i w dniu wczorajszym podczas gry zwiecha temperatura karty wg.SiW 240 stopni i komp padł ( to znaczy uruchamia sie obraz jest ale 5 sec po wejsci do Xp wyłacza sie

srednia temp. podczas urzytkowania nie przekraczała 66 stopni przy ~1600-1700 Rpm

jak sie okazało po oględzinach wiatrak padł i teraz najważniejsze pytanie czy to czesta awaria w tych kartach ?

czym to mogło być spowodowane ? i czy po prostu wywalć ta karte a zakupić taką która jest bardzie niezawodna ( co plolecacie ( max 700zł)

z góry dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam

Zainstaluj program Everest.Wejdź w zakładkę płyta główna i podaj jaki masz procesor i płytę główną. W miarę możliwości zapodaj zdjęcie tego zasilacza od strony tabliczki znamionowej lub podaj z niej dane firma i oznaczenie modelu.

Wiatrak jako część ruchoma częściej się psuje niż rzecz która się nie rusza, niestety ale tak to już jest. Możesz zrobić tak jak ja (mam bardzo podobne chłodzenie swojej karty graf. i wymontować ten wiatrak a na radiator założyć wentylator tak by ten wiał na radiator. W miarę możliwości tak by wentyl bezpośrednio przylegał do radiatora.

http://www.cooling.pl/acutake-fan-80,pr … 07159.html

lub ten http://www.cooling.pl/arctic-cooling-fa … ,1789.html

To sa dobre ciche wentylatory. Lub jeżeli nie masz ochoty się w to bawić oddać kartę na gwarancję (jak jest).

Pięknie dziekuje za odpowiedz :smiley: tak kart jest nowa nie ma miesiąca wiec chyba naprawa / wymiana gwarancyjna -click-