Atak wirusów - sprawdzenie loga

(Tyleke) #1

Witam wszystkich Forumowiczów.

Temat oklepany już na forum , ale jestem nowy i nie znam się na tym na tyle by poradzić samemu .

Komp coś muli i obawiam się, że złapałem jakiegoś wirusa. Skanery nic nie wykazują ale...

Wcześniej miałem problem z zaginionym plikiem ibm00001.exe Z tym się już uporałem, ale pozostaje wciąż inny problem:

Komp startuje bez problemu. Po jakimś czasie z ekranu znikają wszystkie ikony, a jak już się pojawią to z paska zadań znika praktycznie wszystko oprócz godziny, ikony programu antywirusowego.

Proszę o sprawdzenie mojego loga.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 10:19:56, on 2005-10-03

Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\csrss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE

C:\Program Files\D-Link\Air Utility\AirCFG.exe

C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe

C:\WINDOWS\System32\crsss.exe

D:\Instal\ashDisp.exe

D:\Programy\Gadu-Gadu\Gadu-Gadu\gg.exe

D:\Instal\aswUpdSv.exe

D:\Instal\ashServ.exe

C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

D:\Instal\ashWebSv.exe

D:\Instal\ashMaiSv.exe

C:\WINDOWS\explorer.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Documents and Settings\Oem\Ustawienia lokalne\Temp\Katalog tymczasowy 2 dla hijackthis.zip\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.onet.pl/

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - d:\programy\Acrobat\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx