Automatyczne odświeżanie Widgeta superkaramby

Stworzyłem sobie Widget do superkaramby, który mi odczytuje z pliku temperaturę karty graficznej. Problem w tym, że ja potrzebuję żeby on się co jakiś określony czas odświeżał. Zna ktoś na to jakąś komendę, którą muszę wpisać w kodzie Widgeta?

interval=5000

czas w milisekundach

W linijce z wymiarami.

No właśnie w tym problem, że nie bardzo mi to działa.

Tzn. mam ustawion interval=3000 , część gdzie jest obciążenie procka i RAMu odświeża się co 3s.

Natomiast temperatura karty jest cały czas statyczna. Zaczynam puszczać na pulpit wodotryski, temperatura stoi. A w momencie gdy dam “wczytaj motyw ponownie” cały widget się odświeża i wtedy pokazuje mi akutalną temperaturę , która znów stoi i nie odśiweża się wraz ze wszystkim.

Próbowałem ją wydzielić na osobny widget ale jest to samo.

Jak pobierasz wartość tej temperatury?

Nie znam się na karambie ale jak obsługuje proste pętle to można by spokojnie w funkcji zawrzeć odświeżanie.

sensor=program program=“nvclock -i | grep ‘temperature:’ | awk ‘{print $3 $4}’”

Spróbuj może w tej linijce dać interval,

Jeszcze spróbuj:

while [1]

do 

sensor=program program="nvclock -i | grep 'temperature:' | awk '{print $3 $4}'"

sleep 3

done

TO jest na wzór basha… Raczej nie zadziała ale składnia superkaramby może być podobna popróbuj… chodzi o petle while

A nie lepiej tak:

sensor=program program="nvidia-settings -q gpucoretemp |grep '):' | awk '{print $4 0}'" interval=10000

działa na 100 %

:slight_smile:

Ok dzięki. Dodanie na końcu tej linijki interval pomogło. Miałem dodane globalnie dla całego widgetu i jakoś mi dla tej jednej sekcji nie działał. Ale tak jak piszę już pomogło.

Dzięki jeszcze raz.

PS.

To mi nie działa :slight_smile: Jak wpiszę w konsoli samo nvidia-settings -q gpucoretemp to mi pokazuje pustą linijkę (jakby po dwóch enterach) :slight_smile: Coś bym może musiał doinstalować.

Ważne że działa :slight_smile: