Witam, nie znam się kompletnie na komputerach. Przeczytałam instrukcję jak usunąć tego szkodnika. Zainstalowałam OTL. Uruchomić mogę go jedynie w trybie awaryjnym jednak po kilkunastu sekundach skanowania komputer sam się wyłącza. Próbowałam z 10 razy… proszę o pomoc!
Wyłącza czy restartuje? Jaki masz system?
Uruchom tryb awaryjny z obsługą sieci.
Pobierz i zainstaluj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.
http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png
Po zakończeniu skanowania kliknij Usuń zaznaczone.
Wyłącza się, system Windows 7
– Dodane 11.04.2013 (Cz) 11:23 –
niestety po instalacji i rozpoczęciu skanowania programem Malwarebytes to samo - wyłącza się. Przy pierwszym skanowaniu po 6ciu minutach, przy drugim po kilkunastu sekundach. Próbuję dalej ale chyba z takim samym skutkiem będzie to zakończone
Wątpię żeby przyczyną tego był wirus, to bardziej wygląda na jakiś problem sprzętowy.
Spróbuj Farbar Recovery Scan Tool
Uruchomienie FRST - scenariusz trzeci: Wiersz polecenia z opcji Napraw komputer
Ze skromnego opisu wynika, że możesz mieć problem z chłodzeniem elementów wykonawczych komputera. Wówczas sprzęt wyłącza się bez ostrzeżenia. A czas od rozruchu do wyłączenia za każdym razem jest coraz krótszy (tak jak opisujesz). Moja propozycja: Zanim cokolwiek zrobisz przedmuchaj sprężonym powietrzem wiatraki i radiatory (mogą być zakurzone). Zadbaj o dobre chłodzenie procesora w czasie dalszego działania.
Zrobiłam skan programem FRST ale nie wiem co dalej… teraz potrzebny jest jakiś skrypt i robić opcję FIX? Tak jak mówiłam, nie znam się :oops: proszę o dalszą pomoc
– Dodane 11.04.2013 (Cz) 12:07 –
ok, dziękuję, zaraz to zrobię i spróbuje ponownie poprzednimi programami skanować
Raport z FRST:
– Dodane 11.04.2013 (Cz) 15:29 –
Kurcze myślałam, że czyszczenie jest łatwiejsze, a tu trzeba (przynajmniej z tego co wyczytałam) wszystko rozkręcać, nie wiem czy dam sobie z tym radę :oops:
– Dodane 13.04.2013 (So) 19:59 –
bardzo prosiłabym o dalszą pomoc, wyżej wklejony raport z FRST
– Dodane 14.04.2013 (N) 15:24 –
Udało mi się jakimś cudem przeskanować przez OTL. Podaję raport z OTL:
– Dodane 14.04.2013 (N) 15:26 –
raport extras:
Z mojego punktu widzenia podstawą do dalszej pracy nad Twoim komuiterem było przywrócenie prawidłowego chłodzenia. Przeciąg w komputerze jest zawsze mile widziany. Bez niego niewiele można zrobić. Po dwóch tygodniach wróciłem do Twojego zgłoszenia bo widzę, że masz problem z oprogramowaniem, a nie piszesz, czy został rozwiązany. :?