Avast wykrył win32:amvo


(Piotrbialek) #1

Witam.

Od rana avast krzyczał mi o trojanie win32:amvo. usuwanie nic nie dało bo ciągle się multiplikował (zresztą nie wiem dokładnie jak to działa i przenosi, w każdym bądź razie pokazywał się na różnych partycjach , także na podłączonym dysku przenośnym).

Poczytalem ten temat i zrobiłem logi Hijack. Postanowiłem też jeszcze zrobić skan kompa. Avast zasugerował aby zeskanować kompa przed startem systemu co też zrobiłem. Na razie (no raptem 10 min) jest spokój.

Ale zrobiłem logi jeszcze raz. własnie teraz bo chce wiedzieć czy wszystko jest ok:

HIjack http://wklej.org/id/176621/

OTL: http://wklej.org/id/176632/

Tutaj są logi sprzed ww. skanu avastem: hijack http://wklej.org/id/176574/

OTL mi sie wczesniej wieszał !?

pzdr


(Henio Mazurek) #2

Resztki zostały.

W OTL w dolne białe okno wklej taki tekst

Kliknij Run Fix. Potem kliknij w OTL CleanUp.

Następnie wyłącz na chwilę przywracanie systemu - XP/Vista

Wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.

Przeczyść dysk i rejestr CCleaner'em.

Podepnij pamięci przenośne i zastosuj FlashDisinfector


(Piotrbialek) #3

Dzieki, zrobiłem jak mówiłeś.

Malwarebytes trochę znalazł, tutaj log: http://wklej.org/id/176724/

Tylko wcześniej wyszedł mały problem. W OTL po runfix wyskoczył jakiś błąd. I jak po cleanup robił restart (powiedział, że musi) to złapał zawiechę i pomogłem mu ręcznie. A, no i po tym ikona OTL zniknęła :? Sciągnąłem jeszcze raz. Potem kolejno wg. intrukcji.

I nie wiem czy robić jeszcze raz logi OTL? Dla pewności.

pzdr


(Henio Mazurek) #4

Już nic nie powinno być. Poza tym, uważaj

bo następnym razem może być jajko z niespodzianką (jak Bagle, Virut itp).

Korzystaj z darmowych rozwiązań, nie ustępują w niczym płatnym a wiem to z doświadczenia.


(Piotrbialek) #5

Ok.

Wielkie dzięki