AVG Anti-Virus 7.0.289

Przez dłuższy czas posługiwałem się AVG Anti-Virus 6.0.792 i miałem wyrobione nawyki w posługiwaniu się nim. Po zanstalowaniu AVG Anti-Virus 7.0.289 powstał problem w operowaniu nim.

Ikonę do uruchomienia mam bo i miałem przy zegarze klikam na nią prawą stroną myszy i rozwija mi się okienko z takimi oto opcjami:

LaunchAVG Control Center

Qut AVG Control Center

Launch AVG Test Center

AVG Free- Online Serwice

Check for Updates

Mój problem polega na tym, gdyż jestem laikiem w powyższych kwestiach i ciągle się uczę. Poszukuję życzliwej osoby, która udzieliła by instrukcji tak bym mógł; najlepiej w sposób ręczny skanować w całości swój komputer, pobierać aktualizacje oraz skanować pocztę { w tym przypadku chyba automatycznie}. Przy komputerze spędzam niewiele czasu średnio 2-wie a czasami 3-godziny dziennie. Jeśli ktoś będzie na tyle uprzejmy , to proszę o instrukcję z obrazowym przedstawieniem poszczególnych elementów wraz z ich opisem.

Ja nie lubie tego programu, ponieważ informował mnie, że mam virusy na dysku, a tak w rzeczywistości nie było. Skanowałem skanerami on-line i nie wykrył nic, a AVG znalazł Worm.32.Blaster :lol:

:arrow: Check for Updates - skanowanie w poszukiwaniu aktualizacji

:arrow: AVG Free - Online Serwice - łączy się ze stroną programu

:arrow: A reszty nie wiem :lol:

Może poszukaj spolszczenia, albo wejdz na polską stronę programu i poczytaj na temst programu, jego funkcji :slight_smile:

:arrow:http://www.avg.pl/

Nie ma spolszczenia do AVG.

Jest polska wersja AVG 7 Profesional w miesięczniku PC WORLD KOMPUTER (co miesiąc, z kodem)

Witam

Po co Ci niesprawdzony program antywirusowy

Zainstaluj sobie AVAST…

:arrow: Jest bezpłatny

:arrow: Jest po Polsku

:arrow: Darmowe auktualizacje

:arrow: Skaner poczty wych i przych

:arrow: Pracuje w tle

:arrow: 3 rodzaje skanera: Szybki i Standardowy i gruntowy

:arrow: Polecam go bo jest bardzo dobry