AVG PC TuneUp 2015 wyłącza się samoczynnie po chwili


#1

Witam.

AVG PC TuneUp 2015 ma problemy z działaniem - jak nigdy. Otóż, jeśli przeprowadzam jakąś operację programem, choćby konserwacja automatyczna, to po chwili wychodzi błąd (załączony na screenie) i na tym koniec - program wyłącza się. Wczoraj reinstalowałem Windowsa 8.1 na czysto, więc nie mam pojęcia, dlaczego program tak się zachowuje. Przed reinstalacją Windowsa, problem nigdy nie występował. Program pobierany od producenta w wersji testowej. Jak można poradzić sobie z tym problemem? Program jest mi potrzebny, ale przez te częste wywalanie błędu, jest niemalże nie do użytku. Reinstalowałem program, instalowałem na czysto, ale bez zmian. 


(Arek_AVG_pl) #2

Pisz na pomoc@avg.pl zbierzemy logi do analizy i sprawdzimy co się dokładnie dzieje, że ten proces sprawia problemy.


(Damianfiner) #3

avg.pomoc odpowiada: "Problem ów dotyczy modułu oneclick.exe i jest nam już znany. Dotyczy on błędu w ostatniej aktualizacji.

Pod koniec przyszłego tygodnia zostanie wydana aktualizacja która go usuwa. Do tego czasu korzystać z tego modułu się nie da. Proszę w przyszły piątek przetestować sytuację, jeśli naprawa automatyczna się nie powiedzie proszę pisać."


(jan1) #4

Problem dotyczy czyszczenia przeglądarki  Chrome i pojawił się po jej ostatniej aktualizacji.

jeśli w ustawieniach odhaczymy czyszczenie Chrome moduł działa poprawnie przynajmniej umie.


#5

Witam. Po takim czasie, od kiedy tutaj napisałem, problem nie ustał. Na W7x64 powtarza się problem. Aktualizacje pobrane, coś około 60MB. Odhaczyć Chrome w ustawieniach, ale to nic nie da, gdyż nawet jeśli odpalę samą aplikację TuneUP 2015 (nie konserwacja 1 kliknięciem) to w momencie, gdy program pracuje, on wywala ww. błędem. Jakaś rada na to? Przed aktualizacją TuneUP problem powtarzał się. Liczyłem na to, że jeśli zaktualizuję soft, to problem zostanie wyelminowany, ale tak nie jest.

 

Pisząc na pomoc@avg coś konkretniej trzeba podać? Czy tylko problem opisać, co nie wydaje mi się, że to miałoby wystarczyć?


(Arek_AVG_pl) #6

7 lutego wyszedł hotfix na ten problem i wszyscy klienci, którzy nam ów problem zgłaszali mailem po tej aktualizacji potwierdzali, że jest już ok.

Jeśli pobranie aktualizacji w programie nie przyniosło rezultatu, przeinstaluj go i niech się zaktualizuje po reinstalacji. Powinno załatwić problem.


#7

Dzięki bardzo. Problem został rozwiązany. Póki co, nie ma problemu z działaniem programu.