Stwierdzenie jak w temacie, kupiłem w Avansie nowego 19’ Samsunga syncmaster 953bw i dosłownie po pierwszym dniu wypalił mi się badpixel (centralnie na środku matrycy).
I teraz pytanie co z tym zrobić
Oddać z paragonem w ciągu 10 dni i twierdzić że towar nie spełnia moich wymagań (może bad pixela nie zauważą) i za zwrócone pieniądze kupić identyczny w drugiem avansie dwie ulice dalej
Oddać na gwarancji by usłyszeć że obejmuje tylko wypalenia powyżej jakiejś tam liczy pikseli
Próbowałem go naprawiać na własną rękę specjalnymi programami - niestety - guzik pomogło.
Czytałem też trochę i przeczytałem że takie mogą się robić od niskiej temperatury i same przechodzą - fakt, pracuję w chłodnym pomieszczeniu, jednak ten pixel jest ewidentnie wypalony (nie zawieszony). Po całej nocy także nic się nie dzieje.
Gwarancja nie obejmuje jednego badpixela na 100% - takie są normy określone przez większość producentów. Próbuj oddać i kupić gdzie indziej.
Wiem, że HP oferuje wykupienie gwarancji na badpixele (dodatkowe 100 - 200zł) w przypadku notebooków - nie wiem, jak z monitorami LCD tej firmy. Koszt początkowy jest wyższy, ale w razie czego masz gwarancję naprawy lub wymiany na nowy.
Nie chce zakładać nowego tematu to się podepnę. Mam pytanie trochę z innej kwestii. Otóż posiadam laptopa zakupionego w stanach hp dv9700t z matrycą 17". Jak dotąd na ekranie nie zauważyłam niepokojących rzeczy. O Bad pixelach wiem tyle co nic. Cieszę się z faktu że ekran jest na razie bez skazy. Powiedzcie mi czy jest jakaś dobra rada by taki ekran pozostał jak najdłużej bez bad pixeli? Są jakieś sposoby?
ganc2 , oddaj i licz na łud szczęścia, następnie weź LG jakiegoś, tam mają gwarancje nad bad pixele (na tydzień chyba), że jak się pojawi jakiś to wymieniają monitor.