Postanowiłem, że będę walczył z neostradą. Mam już tego dość! Wchodze w godzinach 17 na komputer, ping już sięga granic 700, i tak jest praktycznie do północy. Nie wspomne o weekendach, kiedy od rana tak jest. Mam rodzine która mieszka dwa domy obok, ping sięga im do 150 (to jest większa wieś). Router Linksys WAG 200G Annex A. Orange niechce mi pomagać, pomijając to że dzwoni się do nich 15 minut… Mam już tak od 4 miesięcy.
Dodam, że to nie wina komputera, kupiłem tydzień temu nowy i tak samo.
Spróbuj sprawdzić za pomocą tracert -d jakis_host_w_sieci (z linii poleceń) lub WinMTR (graficzny, http://winmtr.net/) na którym z kolei przeskoku (ruterze) zaczyna się problem
Pierwszy to oczywiście będzie Twój WAG 200G.
Jeśli problem będzie występował już na pierwszym bądź drugim przeskoku to spróbuj wymienić WAG 200G na inny ruter aby sprawdzić czy nie jest on uszkodzony.
Jeśli problem pojawi się na dalszych przeskokach to będzie to wskazywało na problem u operatora (TPSA).
Jednak proponowałbym pożyczyć od kogoś i sprawdzić bo problem może być bo stronie operatora (urządzenia, sieć ) i wówczas poniesiesz zbędny wydatek na nowy ruter.
Tym bardziej że Linksys WAG200G to naprawdę dobre urządzenie
Dodam, że używam kilkudziesięciu Cisco Small Business / Linksys w różnych lokalizacjach i nie mam z nimi żadnych problemów. OK padł mi jeden WRV200 po 5-ciu latach działania.
A co polecam hmm… przetestowany (od 2 lat) mam w jednej lokalizacji (staram się stosować DSL-e o stałym IP nie Neo) WAG120N, mam też dobre zdanie o różnych NetGear-ach (aczkolwiek nie używałem z Neo). Generalnie preferuję Cisco/Linksys
Potrzebuje pilnie pomocy! Nie mam neta. Zmieniłem ta maskę i niechcacy adres ip obok niej na końcówkę 0.3. Nie działa teraz mi net, i adres do ustawień routera.
@wiktorex22, spróbuj zresetować router do ustawień fabrycznych. Wszystkie ustawienia, jakie wprowadziłeś w routerze wyzerują się wtedy. Ustawienia, jakie należy wprowadzić w routerze zależą od typu centrali, do jakiej jesteś podłączony na przykład parametr enkapsulacja może być ustawiony, jako VCmux lub LLC. Napisz do nas na adres e-mail: facebook.pomoc@orange.com pomożemy Ci w rozwiązaniu Twojego problemu.
Ta… Byli dzisiaj u mnie “TECHNICY” od was no dobra neta włączyli, ale wciskacie mi wszyscy z tego orange taki kit… To wina centrali gadacie, a dom obok dwa domy jest normalnie. Pisze już reklamacje i będę o odszkodowanie żądał.