Bardzo częsta utrata połączenia z internetem - Neostrada


(Toonik) #1

Witam wszystkich i z góry dziękuje za pomoc. Otóż od jakiś dwóch tygodni moje połączenie z internetem "żyje własnym życiem".

Jestem w posiadaniu modemu Livebox'a. Dotychczas wszystko działało niemalże bez zarzutów. Jednakże od tych dwóch tygodni internet "zrywa" średnio co kilkanaście minut (czasami co minutę) po czym czasami internet sam się stabilizuje ale przeważnie trzeba resetować modem.

Dodam, że działam na wi-fi, wartość połączenia wynosi do 10 mb korzystam z pakietu telewizji.

Do tego momentu próbowałem :

Przywrócić początkowe ustawienia Livebox'a.

Zmienić kanał nadawania wifi (chodzi mi o te kanały- z domyślnej 10tki ustawiłem 4/5/2/12)

W ustawieniach portu usb odznaczyłem opcje oszczędnościowe energii.

Niepokoją mnie te o to statystyki, jednakże nie potrafię ich zinterpretować.

_ Status linii ADSL Podniesiony _

_ Standard ADSL G992_5_A _

Szybkość wysyłania 860 Kb/s (Intlv[LP0])

Szybkość pobierania 1312 Kb/s (Intlv[LP0])

Tłumienie Bliski koniec: 52.4 (dB)

Odległy koniec: 25.0 (dB)

Sygnał/Szum Bliski koniec: 15 (dB)

Odległy koniec: 6 (dB)

_ Liczba błędnych pakietów 4618 _

_ Firmware 0xe15080a _

_ Błędne sek. w okresie 15 min 0 _

_ Błędy CRC 1409 _

_ Błędne sek. w okresie 1 dnia 0 _

Na koniec wrzucę jeszcze link do speed testu:

66601247

Liczę na waszą pomocną dłoń.


(Longhorn2009) #2

My tu nic nie pomożemy, to sprawa dla dostawcy internetu. Parametry łącza masz mocno zaniżone, ze sporym tłumieniem.


(djosdanielos) #3

Przy obecnym stusunku sygnału do szumów nie powinno w ogóle zrywać połączenia ,masz trochę błędów więc prawdopodobnie gdzieś kabel ci się przetarł lub wtyk rj 11 się poluzował ,lub inne tego typu uszkodzenie.jak masz telefon stacjonarny i podpięty filtr pod niego spawdź na odłączonom czy zrywa .Te zerwania masz na routerze podpiętym kablem do pc czy tylko wifi przerywa?

Router podłącz do karty sieciowej w pc zamiast do portu usb.Jesli nie znajdziesz usterki to wezwij specjalistów od tego :wink: