Bardzo częste przerywanie połączenia z Neostradą na routerze TD-W8951ND

Witam,

Od jakiegoś czasu mam problem z ciągłym przerywaniem połączenia z Neostradą na routerze TD-W8951ND. Łączę się na laptopie przez WiFi. W trakcie takiej przerwy w dostępie do internetu mój laptop dodatkowo przestaje widzieć sam router. Z kolei kiedy łączę się na laptopie z uczelnianym WiFi to nie ma tego problemu, więc myślę, że problem tkwi w routerze albo w jego ustawieniach. Co powinienem sprawdzić zanim oddam router do serwisu?

Na początek spróbowałbym zaktualizować oprogramowanie routera. Oczywiście nie możesz tego zrobić przez WiFi tylko musisz się podpiąć do routera kablem Ethernet. Przed pobraniem i wgraniem oprogramowania upewnij się jaką wersje hardware ma Twój router.

Pozdrawiam!

Po pierwsze zmień w routerze PPPoE na PPPoA (jeżeli masz PPPoE oczywiście ustawione) W przypadku normalnego korzystania z internetu nie jest Ci potrzebne ustawienia na siec Ethernet - no chyba że używasz go do ciągłe transmisji obrazu albo podobnych tam.