Bardzo proszę o sprawdzenie loga.Trojany!

Usuń: (wszystko oczywiście robisz w trybie awaryjnym)

Pliki na czerwono usun ręcznie z dysku

Strasznie nie podobaja mi sie te dwa wpisy:

Znasz je ?? Jak nie to usuń

Otwórz Notatnik i wklej w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG i uruchom go w trybie awaryjnym

Rozumiem że mam usunąć to za pomocą HijackThis.

Nie wiem o co chodzi dokładnie z tym Notatnikiem bo jestem początkujący w tym temacie.

Pliki mousepad.exe i keyboard.exe to Trojany.

Prosiłbym o dokładniejsze instrukcje :slight_smile:

Startujesz do trybu awaryjnego (w trakcie rozruchu kompa klikasz F8 lub F5 )

Nastepnie kasujesz ręcznie pliki na czerwono a wpisy w HijachThis poprzez kliknięcie fix checked

Otwierasz notatnik i wklejasz w nim taka tresć:

Następnie klikasz Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG

Może jest to idiotyczne pytanie ale gdzie jest ten notatnik? :slight_smile:

Przy okazji wielkie dzięki za poświęcony czas.

Start / Programy / Akcesoria / Notatnik

Zrobiłem wszystko wg opisu i po ponownym uruchomieniu systemu wyskakuje okienko z napisem “brak pliku lub jego części ibm00003.exe”

Złączono Posta : 09.03.2006 (Czw) 19:15

Proszę o ponowne sprawdzenie loga

Złączono Posta : 09.03.2006 (Czw) 19:16

Usuń go programem Pocket Killbox czyli odpalasz Killboxa zaznacz opcję Delete on Reboot następnie w polu Full Path of File to Delete wklej ścieżke:

C:\WINDOWS\SYSTEM** ibm00003.exe**

następnie program będzie pytał o restart (oczywiście zgadzasz sie)

Wklej nowego loga

Update:

No log jest juz ok

Wklej loga SilentRunners

nie pomogło niestety :frowning:

Złączono Posta : 09.03.2006 (Czw) 19:47

Oto nowy Log

Pomogło!

Wielkie dzięki za pomoc i cierpliwość :smiley:

Mam nadzieję że to już koniec problemów.

Jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

Złączono Posta : 10.03.2006 (Pią) 22:45