Bardzo wolne buforowanie filmów


(Okar19) #1

na youtubie , sadistic , wszedzie

i nie wiem jaka jest tego przyczyna

Internet jak i ping w porządku

nie mam pojecia jak sobie z tym poradzić


(system) #2

na innej przeglądarce sprawdzałeś?


(Okar19) #3

tak na kazdej to samo


(XMan) #4

Zainstaluj najnowszy Adobe Flash Player.

Przeczyść komputer programem CCleaner

U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner

później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.

CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:

ccleaner1.th.jpgccleaner2.th.jpg

Kliknij prawym przyciskiem myszki na jakiś film z YT -- Ustawienia -- odznacz lub zaznacz opcję "Włącz przyśpieszanie sprzętowe"

lw267_Ustawienia.jpg


(Okar19) #5

wszystko miałem zrobione o czym pisałeś


(krzysiekx) #6

Kto jest Twoim ISP? Czasami ludzie piszą, że mają problemy z najnowszym flashem - próbowałeś starsze wersje?


(Okar19) #7

Netia

Nie próbowałem starszych wersji


(Zeus__) #8

Przeprowadź skanowania

-MBAM ( Malwarebytes Antymalware)

-KVR ( Kaspersky Virus Removal)

i wrzuć raporty OTL i Extras, wraz z wynikami skanowań na forum


(Okar19) #9

Na innym forum już dawałem logi do sprawdzenia , co było to usunęli .

mówili żeby też zmienić jakiś serwer dns na 8.8.8.8 ale to też nic nie dało


(XMan) #10

Może nie wszystko zostało usunięte tak więc nie zaszkodzi jak wrzucisz jeszcze logi na tym forum :wink:

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html

Sprawdzałeś inne ?

Open

208.67.222.222

208.67.220.220


lub TP.SA.

194.204.159.1

194.204.152.34



(Okar19) #11

nie sprawdzalem innych bo nie wiem jak to sie robi , dostalem plik .bat i uruchomilem jako administrator


(Zeus__) #12

Skoro twierdzisz, że nie masz żadnych infekcji bo wcześniej szukałeś pomocy na innym forum, to w jakim celu zakładasz temat na tym forum, skoro odmawiasz pokazania logów zadanych przez nas ? Jeśli będziesz odmawiał to nikt Ci pomocy nie udzieli. My musimy wiedzieć co się dzieje na komputerze, by móc określić dokładniej. Na podstawie informacji, które do tej pory ujawniłeś, przy założeniu że nie masz infekcji, należy wykonać backup ustawień przeglądarek i za pomocą programu total-uninstall odinstalować wszystkie przeglądarki, z wyjątkiem internet explorer, usuwając przy tym adobe flash-a i jeśli masz javę, i zainstalować na nowo i jeśli to nie pomoże i nie udzielisz mi dokłądniejszych informacji to jedynę co mogę zlecić, to przeinstalowanie systemu operacyjnego, by móc wykluczyć usterkę programową. Ale moim zdaniem to jednak wynik infekcji, bądź ustawień przeglądarek