start>>uruchom>>>cmd
sc stop SetupNTGLM7X
sc delete SetupNTGLM7X
po każdej linijce enter
usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
Dziękuję! za pomoc skaner nic nie pokazał.
dawid1974 ,
Proszę zapoznać się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów i poprawić tytuł na konkretny, w poście dokładnie przedstawić problem… W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.