Baza danych w OpenOffice Base


(mateusz-1991) #1

Witam,

Chciałbym stworzyć bazę danych, gdzie będzie spis pracowników i zadania, które będą im przypisane (na początku parę i pare dopisywane później, nie posortowane). Na końcu chciałbym też, aby po kliknięciu pracownika wyświetliło (wydrukowało) tylko zadania przypisane temu pracownmikowi.

Przykład:

Pracownik1 / czyszczenie

Pracownik2 / zamiatanie

Pracownik1 / spanie:)

I po kliknięciu w ustalonego użytkownika (Pracownik1), wyświetlą się zadania do niego przypisane

Pracownik1 / czyszczenie

/ spanie:)

Jak takie coś zrobić? Najlepiej taki instruktaż:slight_smile:

Mam nadzieję, że wszystko jasno napisałem. W razie wątpliwości pisać:)Witam,

Chciałbym stworzyć bazę danych, gdzie będzie spis pracowników i zadania, które będą im przypisane (na początku parę i pare dopisywane później, nie posortowane). Na końcu chciałbym też, aby po kliknięciu pracownika wyświetliło (wydrukowało) tylko zadania przypisane temu pracownmikowi.

Przykład:

Pracownik1 / czyszczenie

Pracownik2 / zamiatanie

Pracownik1 / spanie:)

I po kliknięciu w ustalonego użytkownika (Pracownik1), wyświetlą się zadania do niego przypisane

Pracownik1 / czyszczenie

/ spanie:)

Jak takie coś zrobić? Najlepiej taki instruktaż:slight_smile:

Mam nadzieję, że wszystko jasno napisałem. W razie wątpliwości pisać:slight_smile:


(marcin82) #2

Zajrzyj tutaj:

http://we.pb.edu.pl/~adam_i/base1.pdf

Tworzysz tabelę (źródło danych), wprowadzasz je za pomocą formularza, a wyniki filtrujesz za pomocą kwerendy wybierającej. Kluczem głównych może być np. unikalny numer pracownika.


(mateusz-1991) #3

A jak to potem wyeksportować do Calca? Zrobiłem sobie tabelkę, zrobiłem filtrowanie... ale za żadne skarby nie ma jak tego wyeksportować.