Benq Siemens EL71 co sądzicie?


(aju) #1

Przymierzam się do kupna nowego telefonu (obecnie mam moto e398 ale już mi się troszkę przejadł) i wybór padł na Benq Siemens EL 71

Czytałem o nim wiele opinii dlatego nie odsyłajcie do stron typu inspiracja gdzie ludzie podają komenty gdyż wszystko to czytałem.

Może ktoś z Was ma ten telefon i się podzieli wrażeniami? Jak długo trzyma bateria (nie chce mi się wierzyć żeby tak długo jak podaje producent) jakość mp3 na słuchawkach (i głośnikach) czy się wiesza itd.

Osobiście zawsze byłem sceptycznie nastawiony do siemensów, ale... ten model przyciągnął moją uwagę. Co o nim myślicie?


(Borys951) #2

Ja bym nie kupował tego tel bo z tego co słyszałem to ta firma ogłosiła upadłość


(system) #3

też tak słyszałem i w razie czego jak by telefon padł to leci do innego państwa aby go naprawić...


(Macio117) #4

Miałem C81- był faszerowany bugami, które benq-simenes, nie naprawił i wolał okłosić upadłość :frowning:

Co do tematu, to kumpel go ma i mówi, że jest zwypasiony 8)


(Kutar 0) #5

BenQ Mobile upadł, ale zapewnił użytkownikom swoich telefonów serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Co do pytania, powiem tak: telefon bardzo fajnie wygląda, ma parę błędów w sofcie ale nie tyle co C81, osobiście niespecjalnie lubię telefony rozsuwane, ale to kwestia gustu. Bardzo mi się podoba wykonanie tego telefonu i materiały z jakich jest zbudowany. Podoba mi się odcień podświetlenia klawiatury. Idąc dalej. Jakość muzyki... hmmm... porównywalna z innymi telefonami tej klasy.


(Bollec) #6

Telefonem się bawiłem i powiem, że jest fajny jak na ta cene. Chociaż lepiej dołożyc do EF81. Moze wybierz E1000? Świetny telefon...


(aju) #7

Ale w ogóle mi się nie podoba... to już wolę obecną e398 - lepszy fonik od E1000 :stuck_out_tongue:

EF81 - widziałem, ale jakoś niespecjalnie lubię telefony z klapką. Jeszcze sie zastanowię ale obecnie najbadrziej właśnei pod względem wygląd - funkcjonalność do gustu przypadł mi EL71

W to niewątpię tylko najgorsze w nim jest to że to siemens... miałem już jednego i leży w szafie po dziś dzień.

A ja uwielbiam :mrgreen:

A jak bateria i zwisy? Czekam na dalsze wypowiedzi :slight_smile:


(k-9) #8

siemsy i siemsbenq ):)_ są to telefony bardzo ubogie jeśli chodzi o oprogramowanie, jak mnie miałem c65 to non stop mi sie wylanoczał

100000 z 3 że będziesz miał również jakieś problemy związane z oprogramowaniem, aaaa i siemensy i benq mają bardzoooooo kiepską baterię

ja bym na twoim miejscu nie kupował takiego badziewia.


(Bollec) #9

No tak ta firma troche przeraża, ale i tak wole ja od SE :D. A w czym E398 jest lepsza od E1000. E1000 ja bije jak chce pod kazdym względem, no moze jest ciut ciut wieksza, ale nie duzo. :stuck_out_tongue:


(Wojt3xxx) #10

Moze minelo troszke czasu ale moge sie wypowiedziec gdyz jestem jego posiadaczem jak narazie szczesliwym nawet bardzo :slight_smile: Telefon jak na swoje funkcje jest bardzo tani i ladny jak widac aparat i kamerka dobrze dzialaja odtwarzanie muzyki jest super nie mam zastrzezen jego nastepnym plusem jest super wyswietlacz jest tak duzy ze mozna bez przeszkod ogladac filmy bardzo mi sie to podoba jedyny minus jaki znalazlem to BARDZO SLABA BATERIA o czym wszyscy mowia :smiley: jak narazie mi to nie przeszkadza(zawsze moge miec 2 baterie :smiley: ) Wbrew temu co mowia telefon sie nie wiesza wrecz bardzo ladnie dziala :slight_smile: Wiec jesli jeszce nie kupiles POLECAM i na przyszlosc jakbys formatowal w nim baterie nie dopusc zeby ci sie wylaczyl laduj jak bedzie wlaczony!! :mrgreen:


(aju) #11

Na razie stwierdziłem że jednak mi dobrze z e398 :mrgreen:

Poczekam aż wyjdzie coś w co naprawdę warto zainwestować :slight_smile:


(Żelek) #12

Polecam EL71. Serwis nadal istnieje. Moja siostra ma Siemensa C75 i padł jej wyświetlacz. Wymienili na nowy. Poręczny telefon z mp3, dobrym aparatem. Siemensy robią dobre zdjęcia, nawet przy małych rozdzielczościach.


#13

Informacje od kumpla który własnie siedzi obok mnie i był jedną z osób piszących oprogramowanie do tego fona:

**** ***** ***** (sorki, musiałem wygwiazdkować, bo dostałbym zakaz pisania). Tak na kulturalny jezyk tłumacząc, to odradza kupno tego aparatu.


(Gutek) #14

nie rób tak więcej, można inaczej określać pewne rzeczy