Witam wszystkich użytkowników. Chciałbym was prosić o pomoc, gdyż mam ostatnio problem, którego wcześniej nie było. Otóż : kiedy dawniej ściągałem pliki programem BitComet pisało, że port jest odblokowany(kumaci wiedzą, że jak są odblokowane to jest więcej seedów, czyli szybciej się pobiera), a teraz nie wiem dlaczego - port nagle jest zablokowany. I tu pojawia się moje pytanie - jak odblokować ten port?
Router - D-Link DSL 2640R sieć przewodowa, neostrada. Z góry dzięki, pozdrawiam - JohnyPL.
Aha, i tak jeszcze na marginesie - jak uda nam się rozwiązać ten problem, to mam kolejne pytanie, ale to tylko wtedy kiedy rozwiążemy powyższą komplikację
A Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem ?! W linku, który dostałeś masz krok po kroku wyjaśnione jak przekierować na routerze, który posiadasz porty, z których korzysta BitComet.
Masz choć blade pojecie o tym, że to Twój router może blokować porty?
Wiesz co to jest NAT i przekierowanie portów?
Wiesz, że zapora systemowa lub program antywirusowy z właczonym modułem Real Time Protection również może zablokować porty i wymaga to manualnego stworzenia regół otwarcia portów ?
Poznaj chociaż minimalne podstawy wiedzy z zagadnienia, na temat którego zadajesz pytanie (ewidentnie Ci ich brakuje) jeśli masz zrozumieć odpowiedź.
RedGhost - nie chce tutaj robić spamu, który jest tu “ewidentnie” nie potrzebny, ale muszę. Czy tu rozumiesz, że ja jestem prostym człowiekiem, który nie ma zbytniego zamiaru wiedzieć o rzeczach, które mu są totalnie w życiu nie potrzebne? Czy nie przewidziałeś tego, że to co mi wysłałeś mogło być dla takowego człowieka nie zrozumiałe ? Mając 15 lat i ucząc się angielskiego tylko w szkole nie zrozumiem do końca przecież tego co jest napisane w tym poradniku. Bardzo cię proszę, abyś mi to wytłumaczył - jeżeli tylko zrozumiałeś to co napisałem.
Podsumowując tą wypowiedź, dalej nie rozwiązałem problemu.