Bitdefender IS13 i blue screen


(Piotrek1994) #1

Witam.

Zainstalowałem Bitdefender Internet Security 2013 (trial) wszystko działało dobrze, przeskanowałem cały dysk c:\ nie znalazł nic. Gdy uruchomiłem kompa ponownie to Blue screen z błędem w pliku dsin.sys pomogło dopiero wyłączenie wszystkich kart sieciowych w trybie awaryjnym i odinstalowanie tego programu (jeszcze skorzystałem z przywracania systemu)

Znalazłem w google

ndis.sys jest plik DLL, który odpowiedzialny jest za NDIS 6.20 driver komponentów w systemach Windows, jak Windows 7 Professional Edition 64-bit. Powstał on 7/13/2009 4:21:45 PM, rozmiar jest 947776 bajtów, a jego wersja jest 6.1.7600.16385.


ndis.sys może zostać zainfekowany przez wirusa, który rozprzestrzenia się Exploit:PERL/Cge.A poprzez społecznej DXY.cn sieci pobrać i zainstalować Reginout Registry Cleaner malware na zagrożonych komputerach.


Po zainfekowaniu, ścieżka do pliku z ndis.sys zostanie ponownie ustawiony jako:

C:\WINDOWS\winsxs\amd64_microsoft-windows-ndis_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_03bc1d6e35c013bf\


I oprogramowanie, takie jak PC gry Mass Effect 3, Web przeglądarki Mozilla 1.9.2.18 lub antywirusowego Symantec Client Management Suite nie można uruchomić, wraz z komunikatem o błędzie:

ndis.sys brakuje lub nie został znaleziony.


Po ponownym uruchomieniu komputera, będziesz otrzymywać ndis.sys niebieski ekran śmierci (BSOD), wraz z kodem błędu zatrzymania:

0X8593740

I nie wiem teraz czy to wina wirusa czy tego programu? Dotychczas korzystałem z Microsoft Security Essentials.

Logi:

Extras.txt

OTL.txt


(Spandau) #2

Może to powodować ten program. Napisz skąd go pobrałeś i jaka dokładnie wersja 64 czy 32 bity.


(Piotrek1994) #3

Pobrałem z oficjalnej strony wersie trial. Try now Jaka wersja nie wiem. Pewnie 32b skoro nic nie pisze o 64


(Spandau) #4

Proszę utworzyć punkt przywracania systemu http://gadzetomania.pl/2010/03/24/jak-u … -windows-7

Proszę odinstalować Microsoft Security Essentials.

Proszę uruchomić OTL klikasz Skanuj pokaż nowy raport OTL.txt na forum.


(Piotrek1994) #5

Nowy raport OTL.txt


(Spandau) #6

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania pokaż na forum.

Przeczyść system oraz rejestr CCleaner

Następnie pobierz i spróbuj zainstalować wersje 64 bitową BitDefendera http://www.dobreprogramy.pl/BitDefender … 12401.html


(Piotrek1994) #7

Na razie zamieszczam tylko log z usuwania LOG

Wyczyściłem CCleaner’em komputer.

Uruchomiłem ponownie komputer i wszystko działało, zrobiłem jeszcze kopie zapasową.

Zainstalowałem BitDefender x64 i oczywiście Blue screan. Użyłem programu BlueScreenView i podglądnąłem zrzut. Na czerwono świeci się: ndis.sys i ntoskrnl.exe http://wklej.org/hash/8a23515b193/

http://wklej.org/hash/ce171745c09/

Zapisane są jako html trochę źle się to przegląda proponuje ściągnąć i zapisać do html.

Teraz przywróciłem system do utworzonego punktu przed instalacją BD


(Spandau) #8

Jak podać raport BlueScreenView szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html


(Piotrek1994) #9

Raporty


(Spandau) #10

Z tym błędem jednym z możliwych rozwiązań jest aktualizacja sterowników karty sieciowej http://www.pchell.com/support/blue_scre … 00D1.shtml