Błąd C:\Windows\system32\nvvsvc.exe

mam laptopa SAMSUNG z systemem operacyjnym Windows 7, po uruchomieniu w dniu wczorajszym na ekranie pojawiła się przysłowiowa czarna dziura z widocznym kursorem myszki i dopiero po dłuższym czasie wszystko niby ruszyło, nie działa jednak bluetooth, na pasku jest przekreślona ikona - brak połączenie choć internet jest, nie otwierają się pliki zapisane w wordzie, nie działają min. klawisze numeryczne i głośność, nie można dostać się do centrum sieci i udostępniania, nie można stworzyć kopii zapasowej, panel sterowania NVIDIA nie reaguje, pojawiają się informacje typu: Instalation of IWbemLocator-CoCreateInstance oraz Ustawienia ekranu NVIDIA nie są dostępne. Użytkownik nie korzysta obecnie z monitora podłączonego do karty graficznej. Nie można dokonać akcji odzyskiwania systemu, nie pomogła też płyta system recovery media, bo nie widać dysków.

Jestem zrozpaczona i bardzo proszę o pomoc - nie znam się na komputerach i przyznaję się że jestem laikiem ale proszę o rady, abym mogła te problemy jakoś pokonać

dziękuję

Instalowano ostatnio jakieś aktualizację? Jeżeli tak, przebiegły one prawidłowo (np.odłączono prąd komputerowi podczas instalacji aktualizacji?)?

o odłączeniu prądu - nie miało miejsca, a aktualizacji nie kojarzę żeby coś miało miejsce :frowning:

Plik nvvsvc.exe oznacza problem ze sterownikiem Nvidia - zainstaluj aktualną wersję i powinno być git :slight_smile:

przez panel sterowania dodaj i usuń programy nie można usunąć NVIDIA sterownik graficzny 266.72 - wystąpił błąd…sterownik mógł już zostać usunięty

pobranie i zainstalowanie nowych sterowników też nie możliwe ze strony nvidia.pl - po skanowaniu systemu pojawia się komunikat:Niestety nie udało się wykryć Twojego układu GPU.

a w między czasie standard:ustawienia ekranu nie są dostępne. Użytkownik obecnie nie korzysta z monitora podłączonego do karty graficznej.

1. sterowniki do grafiki w laptopach ściągamy ze strony producenta LAPTOPA a nie KARTY GRAFICZNEJ.