Błąd Krytyczny - BlueScreen - Win Xp Pro


(Dmind) #1

Witam.

od pewnego czasu, co kilka dni wyskakuje mi bluescreen - blad krytyczny.

(jesli chodzi o hardware, to nic w kompie nie zmienialem poza nowym monitorkiem + jakis czas temu dodatkowa kosc pamieci, taka sama jak poprzednia)

komunikat bledu:

lista wyjatkow krytycznych:

co to oznacza?

nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale:

w panelu sterowania w narzedziach administracyjnych w podgladzie zdarzen w systemie pojawil sie na liscie blad:

podejrzewam ze to pojawilo sie chwile przed bledem krytycznym, tzn wnioskuje to po czasie wystapienia bledu.

dosc czesto sie powtarza.

pojawiaja sie tez dwa inne bledy:

i

co one oznaczaja i jak mozna to naprawic?

czesto mam bluescreena uzywajac firefoxa, zawsze potem mi resetuje ustawienia przegladarki na default'owe.


zlokalizowalem plik o ktorym mowa w tresci bledu znalazlem u siebie w:

C:\WINDOWS\system32\AFD.sys

i

C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\AFD.sys

podmienilem w obu miejscach plikiem z win xp home (ja mam xp pro) - ta sama wielkosc, ta sama wersja, czy to moze pomoc?


15.05.2006 16:15 (praktycznie kazdego dnia)

ponownie blad krytyczny, ponownie ten sam.

po podmianie plikow.

jedyna zmiana taka ze w narzedziach administracyjnych w podgladzie zdarzen nie ma zadnych bledow, bezposrednio przed wystapieniem bledu.

czy ktos moze mi pomoc?

czy mam przeinstalowac system?

pozdrawiam

p.s. przepraszam za umieszczenie w zlym dziale. dziekuje za przeniesienie tematu


(Leon$) #2

Poczytaj tu http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/pl/library/ServerHelp/fc8efbed-4ea6-4068-9f55-40801292ec6d.mspx?mfr=true :slight_smile:


(Dmind) #3

czytalem to i szczerze mowiac nic mi to nie pomoglo


(Leon$) #4

Spróbuj tu http://support.microsoft.com/kb/317326/pl :slight_smile:


(Dmind) #5

nadal mi to niestety nie pomaga.

poniewaz tu mowa o pliku: Usbohci.sys

u mnie byl (chyba) uszkodzony plik afd.sys ale zmienilem go i niestety mimo to nadal sa bledy.

czytalem juz rozne artykuly na stronce microsoft'u ale nadal nie wiem w czym problem.

mam oczywiscie dodatek SP 2

zmienilem plik z komunikatu ale blad sie powtarza


(El Presidento) #6

Poczytaj jest to dosyć trudny do rozwiązania problem:

http://www.searchengines.pl/phpbb203/lo ... 13629.html

Scegółnie na post wspaniałej picasso :slight_smile:

http://www.searchengines.pl/phpbb203/lo ... 23094.html


(Dmind) #7

poczytalem poczytalem

i

przeinstalowalem system. zajelo mi to 20minut bo postawilem ghosta i tyle.

nadal nie wiem co bylo grane. zobacze jak bedzie teraz.

robilem test pamieci i sa sprawne wiec to cos w systemie musialo sie schrzanic