Błąd odczytu dysku

Witam.

Mam pewien dosyć duży problem z kompem.:frowning:

Postanowiłem zainstalować Win7 na swoim PC’cie. Instalacja przebiegła gładko.

Jednak nie zbyt spodobała mi się praca 7 więc postanowiłem spowrotem zainstalować XP Professional. Nie wiem co mnie podkusiło tym bardziej że jestem komputerowym laikiem.

Teoretycznie instalacja przebiegała gładko. W miejscu gdzie nalezy wybrać dysk na którym ma zainstalować się XP była tylko jedna partycja mimo, iż miałem 3 które w instalacji 7 się pokazywały. Następnie pokazały się 2 opcje: Format dysku (szybki) i Format dysku. Namyśliłem się,że mam syf na kompie no i trudno usune wszystko. Po szybkim formacie zaczęły się kopiować pliki XP. Kopiowanie dobiegło końca. Wyświetliła się informacja że wszystko przebiegło pomyślnie,żeby wyjąć dysk ze stacji dysków A i ,że za 14 sek nastąpi restart kompa po czym instalacja się dokończy. Jednak gdy komp się restartuje ukazuje się info Błąd odczytu dysku wciśnij ALT CTRL DEL aby uruchomić ponownie. Sytuacja się powtarza.Postanowiłem więc spowrotem zobaczyć 7. tym razem jednak Win7 wogóle nie znajduje dysku…Co poradzić??Bardzo proszę o pomoc.Przewertowałem już wiele forów i nie wiem co począć. XP cały czas znajduje dysk podczas instalacji ale dalej pojawiają się błędy.Teraz musze siedzieć na 2 kompie na którym nic nie działa i musze śmigać w trybie awaryjnym z dostępem do sieci.Może spróbować wgrać sterowniki dysku przez pendriva podczas instalacji 7??Tylko jak sprawdzić teraz dokładny model i nazwę dysku,żeby móc pobrać stery…?

Ja też nie, z tego co piszesz niewiele zrozumiałem. miałeś 3 partycje. Zainstalowałeś win7 na której? tej samej co był xp? z formatowanie czy bez?

chyba sam do końca nie wiesz co zrobiłeś wiec nie wiem jak ci pomóc, musiałeś ostro zamieszać albo jakimś dziwnym trafem uszkodzić dysk lub usunąłeś wszystkie partycje.