Błąd przy starcje biosu

Wyskakuje mi problem przy ładowaniu sterowników w biosie komunikat

Floppy disk fail (40)

Zapewne chodzi o stacje dyskietek odłaczyłem kable podłączyłem jeszcze raz wydaje się wszystko ok a może coś w biosie ustawić, pomożecie.

mam pytanie czy dyskietkę w biosie masz ustawiona na 3,5 może to sprawia kłopot? Podoba sie:]

no tak mam ustawioną.

http://pclab.pl/thread34204.html

http://komputery.katalogi.pl/temat25184/strona1/

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic140084.html

;]

:google:

jest głębokie i szerokie

tu chodzi o rozwiazanie problemu a nie wychwytywanie czyiś błedów w pisowni!

Włożyłem dyskietke stacja dysków dioda swieci klikam mój komputer stacja dyskietek no i pokazuje że dyskietke trzeba sformatowac chcem sformatowac a wyskakuje jakiś błąd wiec czy stacja dysków jest zepsuta na allegro są one po 2zł

Złączono Posta : 12.08.2006 (Sob) 16:16

Pożyczyłem stacje dysków działa a potem włozyłem moją i też uruchomiło i nie było błędu ale coś dyskietek nie chce odczytywać cały czas wyskakuje o formatowaniu chce formatować to błąd, mam w biosie ustawione dobrze.

To raczej na pewno będzie jakaś usterka stacji dyskietek. Teraz już raczej rzadko się ich używa więc są one tanie. Najlepsze rozwiązanie to zakup nowej.

wiem na allegro widziłem po 3zł pozycze od kumpla zainstaluje biosa z dyskietki i juz mi nie bedzie potrzebna są teraz cd dvd pendraki i w oogole pamieci flash przenosne.