Błąd przy zamykaniu Internet Explorer 6

WITAM

Mam takie problem, za kazdym razem jak zamykam przegladarke wyskauje mi taki błąd:

Instrukcja spod “0x7e1f59c1” odwołuje się do pamięci pod adresem “0x02183c00”. Pamięć nie może być “read”.

Kliknij OK, aby przerwać działanie aplikacji.

CO to może być? Bo jest to troche uciązliwe.

pozdr

Sprawdź dysk i pamięć RAM czy nie zawierają jakiś błędów.

Kiedyś coś podobnego wyskoczyło mi po zastosowaniu Glary Utilities, tyle że po zamykaniu Winampa ( "pamięć nie może być “written” ).

Standartowo podaj logi z Combofix i Hijack This, wklej je na http://www.wklej.org, a w temacie podaj tylko link.

Ja ci z tym nic nie zrobię, bo w czytaniu tych kodów jestem laikiem. Ktoś inny jak np. Michael Parker ci pomoże :wink:

Wczoraj robiłem format i stawiałem system. Pamieć jest OK bo jest jedna kosc a wszystko inne chodzi OK.

Tu jest link do screena tego błędu:

http://wstaw.org/images/free/2008/12/31 … 285d4.jpeg

A i kolejna ciekawa rzecz, nie moge zainstralować IE7 anie IE8.

Na koniec instalacji info ze nie udało się zainstalować.

System orginał, service pack 3, wszystkie aktualizacje pobrane.

Jeśli system oryginalny z sp3 to czemu nie robisz tego przez aktualizacje.Odinstaluj niedokończony proces IE8.

Zamknij otwarte procesy z paska i przejdż do Windows update. Sprawdzisz czy nie brakuje ci poprawek a tam na pewno zaproponują ci IE7 jako aktualizację IE6.

Pozdrawiam

Dokładnie tak sie dzieje i tak zrobiłem ale podczas instalacji na koniec zamiast zakonczono pomyslnie to zakonczono niepowodzeniem. probowałem na rozne sposoby i nic. Choc powiem szczerze ze wole pracowac na IE6, jest najwygodnieszy dla mnie. tylko skad ten błąd??

Spróbuj jeszcze zrobić aktualizację z poziomu przeglądarki.

Menu narzędzia>opcje internetowe>zaawansowane>przeglądanie> zaznacz-Automatycznie sprawdź…itd.>

>zastosuj>OK >restart przeglądarki.Po rozruchu powinna się sama upomnieć o IE7.