Debugger pokazał że win32k.sys jest przyczyną błędu STOP (bluescreen). Co dalej ?
Wklej do notatnika:
Registry::
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\KernelFaultCheck]
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.
Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
Sprawdź go na – http://virusscan.jotti.org/
Log wygląda na Czysty.
Usuń ręcznie folder C: \Qoobox ,
Usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.Instrukcja
Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum
lub
Zrobilem narazie wszystko oprucz tego scana… Ale znowu pojawily mi sie 2 bluescreeny …
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
STOP: 0x000000D1 (0x0007A54F, 0x00000002, 0x00000000, 0xF809c707)
USBPORT.sys F809c707 base at F8097000 , Datestamp 3b7d868b
2:
STOP: 0x0000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000001,0x80536760)
wg debuggera: ntoskrnl.exe (nt+6677d)
Hmm tylko że ja niczego nowego nie instalowalem ,tylko tak nagle z nikąd zaczeły się pojawiać te komunikaty STOP :|.
Za dużo możliwości … albo to albo tamto… nie ma konkretnej przyczyny podanej