Błędne teksturowanie direct3d 7


(Szarek) #1

Uruchamiam narzędzie diagnostyczne DirectX. Potem włączam „Testuj moduł Direct3D”:

Test Direct3D 7: Widzę sześcian ale tekstura na nim jest zamazana, nie można określić czy jest jakiś napisy, lub obrazek. Wygląda to tak jak by na monitorze ustawić rozdzielczość której nie obsługuje.

Test Direct3D 8, 9: Test przechodzi bez problemów, oraz jest ostry, tekstura jest poprawnie wyświetlana.

Oto uwagi:

• Plik ati2dvag.dll nie jest podpisany cyfrowo, co oznacza, że nie był on przetestowany przez Laboratoria jakości sprzętu Microsoft Windows (WHQL). Możesz uzyskać sterownik z logo WHQL od producenta urządzenia sprzętowego.

• Wyniki testów modułu DirectDraw: Wszystkie testy zostały wykonane pomyślnie.

• Wyniki testów modułu Direct3D 7: Wystąpił błąd w kroku 32 (Weryfikacja renderowania Direct3D przez użytkownika): HRESULT = 0x00000000 (kod błędu) – TUTAJ JAK MNIE SPTAŁ CZY WIDZAŁEM KWADRAT ODPOWIEDZIAŁEM ŻĘ NIE W TEŚCIE 7.

• Wyniki testów modułu Direct3D 8: Wszystkie testy zostały wykonane pomyślnie. Wyniki testów modułu Direct3D 9: Wszystkie testy zostały wykonane pomyślnie.

Mam Radeona 9200 64 Mb 128 Bit, DirectX 9.0 b, Sterowniki: RADEON OMEGA DRIVERS 2.5.58. Co jest problemem sprzętU czy oprogramowanie?