Błękitny pulpit po komunikacie "zapraszamy!" win7

Witam otóż jestem posiadaczem win7 i mam straszny problem gdzie nie mogę znaleźć informacji o tym na innych forach i tutaj.

Więc do sedna … Po uruchomieniu komputera wszystko się normalnie włącza lecz gdy dojdzie do komunikatu “zapaszamy!” uruchamia się bardzo długo ,około jednej minuty gdzie wcześniej było 3/6sekund. Prosił bym o pomoc gdyż w tym momencie używam trybu awaryjnego i nie wiem co mam z tym zrobić. Poprzez ctrl+alt+del i uruchomienie explorer.exe nic nie dało … Próbowałem combofix’em gdyż jak miałem podobny problem to mi pomogło. Także proszę o propozycje co to może być. Z góry dziękuje :wink: pozdrawiam.

Jaki masz program antywirusowy?

Czy przed wystąpieniem tego problemu aktualizowałeś/instalowałeś coś?

Antywirus - BitDefender Internet Security 2013

Co do aktualizacji to nie przypomina mi się abym coś w ostatnim czasie aktualizował … być może windows coś zaaktualizował a tak to tylko pobierałem łatki do gier jeżeli to też może coś znaczyć ale po aktualizacji ich przez dłuższy czas nic się nie działo (ponad miesiąc) więc to chyba odpada

Podaj raport z AutoRuns (uruchom program, kliknij Ctrl+S, plik raportu wyślij na http://sendfile.pl/)

Proszę oto link - http://sendfile.pl/319721/AutoRuns.arn

Chcę jeszcze dodać ,że nie posiadam płytki instalacyjnej windowsa ponieważ gdy zakupiłem komputer (składak) windows już był na PC i przez dłuższy czas (rok) nic się nie działo aż do tej pory :wink:

W takich przypadkach należy zacząć od odinstalowania programów ochronnych.

W razie problemów użyj BitDefender Uninstall Tool:

http://www.bitdefender.com/support/How- … r-333.html

Problem rozwiązany.

Zeskanowałem komputer dwoma programami :

esetmart - nic nie wykrył

Kaspersky - Prawdopodobnie coś wykrył lecz nie dostałem powiadomienia gdyż pisało coś w stylu “pliki usunięte 3/100000”

Bitdefender został usunięty i wszystko powróciło do normy ;)).

Proszę o zamknięcie z góry dziękuje za wysilenie się w tej sprawie.

Pozdrawiam :wink: