Dodatkowo zauważyłem że jak chciałem ręcznie usunąć np. Internet Explorer Toolbar 4.6 z Start->Panel sterowania-> funkcje i programy to otrzymałem komunikat:
“Nie mozna uzyskać dostępu do usługi Instalator Windows. Może mieć to miejsce , jeśli Instalator Windows jest niepoprawnie zainstalowany. Skontaktuj sie z działem Pomocy technicznej, aby uzyskać pomoc.”
NIE usunąłem punktów przywracania gdyż po wybraniu pozycji Ochrona Systemu z włąściwości komputera otrzymałem komuunikat: “Wystąpił nieoczekiwany błąd na stronie włściwości: Usługa Kopiowanie w tle yżywana przez funkcję przywracania systemu nie działa. Aby uzyskać wiecej informacji , zobacz dziennik zdarzeń (0x81000202). Zamknij stronę właściwości i sprobój ponownie” - za każdym razem, a przycisk Konfiguruj w tym obrzarze jest wyszarzony (NIEaktywny).
SecurityCheck wskazał tylko Jave jako Out of date.
Co dalej zrobić, bo dostępu do internetu dalej nie mam. w Połączeniach sieciowych nie ma zadnego połączenia. gdy próbuje utworzyć przez Skonfiguruj nowe połączenie lub nową sieć -> Połącz z internetem to mam komunikat “System Windows nie wykrył żadnego sprzętu sieciowego”, mimo że w Menadzerze urządzen zarówno karta sieciowa jak i karta sieciowa bezprzewodowa widnieje z opisem “To urządzenie działa poprawnie”
Nie wiem czy dalej siedzi jakiś syf czy system jest uszkodzony w taki sposób i jak naprawić?
nod odinstalowany preinstalowałem sterowniki sieci nadal nie widzi pomocy???
– Dodane 05.06.2013 (Śr) 23:20 –
oczywiście w trybie normalnym nie działa
– Dodane 05.06.2013 (Śr) 23:29 –
zastanawiam się czemu nie ma połączenia internetowego , nie widzi urzadzeń sieciowych mimo że w menadżerze urządzeń karty sieciowe są i pisze że działają poprawnie!
co więcej nie działają po aktualizacji sterowników
znaczy karty niby działają , ale windows nie widzi urządzeń sieciowych
– Dodane 06.06.2013 (Cz) 9:51 –
w jakim dziale mam teraz szukać pomocy, bo rozumiem, że skoro infekcji nie ma brak sieci wykracza już poza zakres spraw w dziale bezpieczeństwo?
Może przyczyna leży w urządzeniu którego używasz do połączenia. Czasem wystarczy zrestartować modem lub router. W logu widzę oprogramowanie od Atheros, więc może reinstaluj całe oprogramowanie od tego producenta.