Blokada komputera - Ukash


(Szy Mon2) #1

Witam

Niestety, ja również padłem ofiarą tego wirusa. Wzorując się na tym filmiku :

usunąłem jedynie plik z: HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Run o nazwie CacheMUI... i zapomniałem dalszej części nazwy =D> #-o . O dziwo po restarcie komputera, już nie w trybie awaryjnym, komputer działał normalnie, ale wątpię abym tym sposobem w całości usunął wirusa #-o. Zrobiłem skan również programami ESET Online Scanner, który wykrył 5 zagrożeń a po nim Malwarebytes Anti-Malware, który nic więcej już nie wykrył. I teraz pytanie, jak sprawdzić czy nie ma więcej pozostałości po wirusie ? Daję jeszcze zdjęcia, tak na wszelki wypadek :stuck_out_tongue: : komunikat : http://www.wrzuc.to/2p4nDo5jL.wt i skan ESET : http://www.wrzuc.to/xUrJYqd0wp.wt Bardzo dziękuję za pomoc :stuck_out_tongue: .


(Atis) #2

OTL - Raport obowiązkowy:

analiza-dezynfekcja-zestaw-nieingerencyjnych-narzedzi-t485632.html#p3059741


(Szy Mon2) #3

Podczas skanowania wyświetla się błąd : Win32 Error. Code 1722. Serwer RPC jest niedostępny. Proszę o pomoc :expressionless:


(Atis) #4

Nawet jeśli jest taki błąd to powinien zostać utworzony log.

W innym przypadku utwórz log z RSIT.


(Szy Mon2) #5

Racja, bardzo przepraszam ale ostatnio mam dużo rzeczy na głowie i jestem nierozgarnięty #-o . Oto log : http://www.wrzuc.to/TnCH8o.wt


(Atis) #6

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date


(Szy Mon2) #7

Serdecznie dziękuję :slight_smile: . Postawiłbym Ci piwo, gdybym mógł.