Witam !
Mam problem z Ukash’em. Proszę o pomoc.
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania pokaż na forum.
Następnie użyj AdwCleaner z opcji Delete (zamknij wcześniej wszystkie przeglądarki przed użyciem narzędzia) otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html#p3090080 pokaż raport z tej operacji na forum.
Zaloguj się na konto na którym jest infekcja. Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
log z adwcleaner http://wklej.org/id/833859/
nie moge sie zalogowac na to 2 konto wiec wklejam log otl z zaznaczona opcja wszyscy uzytkownicy
Uruchom AdwCleaner’a i wybierz opcje Uninstall
Uruchom OTL klikasz Sprzątanie
Wykonaj pełny skan Malwarebytes http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free (odrzuć instalacje wersji testowej) Jak program coś wykryje pokaż raport na forum
Usuń co znalazł Malwarebytes.
Następnie zaloguj się na zainfekowane konto (teraz nie powinno być problemów). Uruchom OTL klikasz Skanuj pokaż nowy raport OTL.txt na forum, będziemy usuwać resztę.