Blokada microsoft.com oraz stron antyvirusowych

Przez ostatnie parę tygodni nie miałem dostępu do internetu, bracia pozabierali swoje pendrive’y i poszli po gry do znajomych. Tak to się skończyło, że:

nie moge wejsc na strony antyvirusow, microsoft, skanery online i da się wyświetlić ukrytych plików/folderów.

HJT nic nie wyświetla.

Spybotem usunąłem parę infekcji.

Przejrzałem parę tematów na forum. Zauważyłem, że ludzie dodają logi z OTL i im to pomaga rozwiązać problem.

Niestety nie znam się dobrze na tym programie, i nie wiem jak wykorzystywać ten log. Proszę kogoś o sprawdzenie i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Log z OTL:

http://wklejto.pl/83720

Jest CONFICKER.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:

Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

jessi

Problem rozwiązałem samemu, niczym przeczytałem Twoj post, ale dzięki Tobie. Widziałem w innych tematach jak pisałaś, że to CONFICKER.

Ta informacja dużo mi pomogła.

Znalazłem w necie plik: EConfickerRemover.exe autorstwa ESET. Polaczylem sie ze stroną noda przez proxy online i zassałem removera na dysk, zmieniłem passy do konta administratora, odłączyłem internet i odpaliłem removera.

Usuną mi tego robaka bez problemu, mogę teraz wejść na wszystkie strony. I wyświetlanie ukrytych plików znów działa.

Odpaliłem skrypt który podałaś, OTL łapie laga przy

NetSvcs: tmpwnhwwd - C:\WINDOWS\system32\jgxxprl.dll

bierze 100% CPU i stoi bezczynnie przez długi czas.

Tutaj log OTL po użyciu removera oraz odpaleniu skryptu, który zawiesza mi PCta (pewnie dlatego, że wcześniej użyłem removera).

http://wklejto.pl/83728

W nowym logu nadal się wyświetlają niektóre pozycje podane przez Ciebie.