Blokada myszy


(Ford Fokus) #1

Jest jakis program ktory by w tray'u chodzil i jak np. przez 10 minut nie ruszam myszka, uruchamia sie oszczedzanie energii (czarny ekran) i zeby z niego wyjsc trzeba ruszyc myszka... Jest cos co by prosilo o podanie hasla, aby wyprowadzic komputer z tego stanu? Albo, cos co by w tray'u chodzilo i jakby ktos (bez podania hasla) chcial cos uruchomic, cos zrobic to wyskakiwal by jakis tepy blad (o jakiejs tresci niezrozumialej dla przecietnego czlowieka :D) bo czesto gdzies jade teraz (do innego miasta) i zostawiam kompa na chodzie zeby cos sie np. sciagalo... a dzis przyjechalem i jakis uzytkownik z mojego domu poinstalowal jakies g**** wlasnie jestem w trakcie skanu Kasperskym :evil: :evil: :evil: dlatego chce temu komus na nastepny raz sprawic niespodzianke :smiley:


(Patricko) #2

Moze to troche proste rozwiazanie ale zawsze.

Zrob poprostu wygaszacz ekranu na haslo i bedzie po klopocie.

Kazdy kto bedzie chcial wyjsc z niego bedzie musial podac haslo.


(m89) #3

działa na nieco innej zasadzie ale wypróbuj copy lock


(Ford Fokus) #4

No niby tak, ale to wystarczy resetnac kompa...


(m89) #5

więc wypróbuj copy lock(mam nadzieje że nazwa dobra) on blokuje wszystko i wyskakuje nawet po restarcie i trzeba podać hasło (ale najpierw trzeba go dobrze ustawić)

był kiedyś przy CD Action (15 dniowa wersja) miałem podobny problem i przetestowałem mi się spodobał


(Patricko) #6

Jesli naprawde zalezy Ci na tym zeby nikt nie dotykal komputera to ustaw haslo spod BIOS.

Wtedy juz na samym poczatku dany user bedzie musial wpisac haslo ktore znasz tyklo Ty.

Jesli jednak wolisz rozwiazania software'owe to wyproboj w/w