Blue screen i restart przy skanowaniu?

Witam wszystkich.Potrzebuję pomocy a jestem w temacie całkiem zielony:(

Otóż podczas skanowania antywirusowego programem Kaspersky 7.0 następuje w pewnej chwili blue screen(około sekundy) a następnie komputer się restartuje.Czy coś złapałem?Pomocy:(

Oto logi z Hijacka.http://wklej.org/id/52acda05bb

oraz Combofix http://wklej.org/id/65b571cfd0

Proszę o pomoc:( !!

Aby dowiedzieć się jaka jest przyczyna blue screena skorzystaj z Microsoft Debugging Tools, http://forum.purepc.pl/temat/FAQ/8/Debugger-Windows-lekarstwo-na-blue-screen-i-resety/104416/#entry1167930

:slight_smile:

Dziękuję.Programik ściągnąłem,zainstalowałem i postępuje wedle instrukcji z linka.Sam sobie jednak nie poradzę.Takich plików dumpa mam w Windows/Minidump dwanascie i co dalej?Jak je otworzyć w debugerze?Co dalej:(?Który jest ten zły?

Sorry za brak pomocy z mojej strony, ale…

Miałem kiedyś podobny problem. Głupi byłem i nie zrobiłem w porę backupa. Kiedy w końcu wydawało mi się, iż problem rozwiązałem i “full scan” przeszedł… system już nie wstał. Sytuacja miała miejsce dwukrotnie w ciągu miesiąca. Na szczęście, za drugim razem zrobiłem odpowiednie kopie :slight_smile: Dyski były skanowane na dwóch innych kompach i żadnego syfu (poza ciachami) nie wykryto.

Lepiej zbekapuj co tylko się da od razu.

PS. Używałem Kaspersky przez pół roku z jakiejś gazety. Potem przez 2-3 miesiące z pirackim kluczem (wiem, wstyd). W końcu kupiłem pełną licencję po to tylko, by po dwóch miesiącach rzucić w kąt. O ile szóstka działała bezbłędnie w wersjach “gazetowej” i “kradzionej”, o tyle kupiona siódemka wywaliła mi system dwukrotnie, z czego jedynie za pierwszym razem były jakieś ostrzeżenia (BSOD). Rok / dwa lata temu polecałbym, a teraz zdecydowanie odradzam tego antywira.

Zbekapuj czyli zrób kopię zapasową Windowsa czy jak?Jaśniej proszę:)?A może ktoś ma jakiś pomysł:)?

W dniu 19.04.2008 , o godzinie 11:02 został dopisany post przez Troy13

I jeszcze jedno pytanie-na jakiejś stronie wyczytałem,ze jesli debuger bedzie nam pokazywał jakieś niejasne informacje lub wskazywał na pliki systemowe typu ntoskrnl.exe(jak u mnie) to prawdopodobnie mam problem sprzetowy.Może jest to kwestia gryzących się sterowników,bo ostatnio instalowałem kamerkę?HELP ![-o<

“Zbekapuj” czyli zrób kopię najważniejszych dla Ciebie rzeczy (wrzuć na inny dysk, nagraj na płytę, itp.).

Zwróć sie o pomoc do Pomocy Technicznej Kaspersky Lab.

http://support.kaspersky.com/pl/kis2009 … =193238603