Witam wszystkich.Potrzebuję pomocy a jestem w temacie całkiem zielony:(
Otóż podczas skanowania antywirusowego programem Kaspersky 7.0 następuje w pewnej chwili blue screen(około sekundy) a następnie komputer się restartuje.Czy coś złapałem?Pomocy:(
Dziękuję.Programik ściągnąłem,zainstalowałem i postępuje wedle instrukcji z linka.Sam sobie jednak nie poradzę.Takich plików dumpa mam w Windows/Minidump dwanascie i co dalej?Jak je otworzyć w debugerze?Co dalej:(?Który jest ten zły?
Miałem kiedyś podobny problem. Głupi byłem i nie zrobiłem w porę backupa. Kiedy w końcu wydawało mi się, iż problem rozwiązałem i “full scan” przeszedł… system już nie wstał. Sytuacja miała miejsce dwukrotnie w ciągu miesiąca. Na szczęście, za drugim razem zrobiłem odpowiednie kopie Dyski były skanowane na dwóch innych kompach i żadnego syfu (poza ciachami) nie wykryto.
Lepiej zbekapuj co tylko się da od razu.
PS. Używałem Kaspersky przez pół roku z jakiejś gazety. Potem przez 2-3 miesiące z pirackim kluczem (wiem, wstyd). W końcu kupiłem pełną licencję po to tylko, by po dwóch miesiącach rzucić w kąt. O ile szóstka działała bezbłędnie w wersjach “gazetowej” i “kradzionej”, o tyle kupiona siódemka wywaliła mi system dwukrotnie, z czego jedynie za pierwszym razem były jakieś ostrzeżenia (BSOD). Rok / dwa lata temu polecałbym, a teraz zdecydowanie odradzam tego antywira.
Zbekapuj czyli zrób kopię zapasową Windowsa czy jak?Jaśniej proszę:)?A może ktoś ma jakiś pomysł:)?
W dniu19.04.2008, o godzinie11:02został dopisany post przez Troy13
I jeszcze jedno pytanie-na jakiejś stronie wyczytałem,ze jesli debuger bedzie nam pokazywał jakieś niejasne informacje lub wskazywał na pliki systemowe typu ntoskrnl.exe(jak u mnie) to prawdopodobnie mam problem sprzetowy.Może jest to kwestia gryzących się sterowników,bo ostatnio instalowałem kamerkę?HELP ![-o<