Gdyby udało Ci się załatwić płytę z Windows XP, to Reinstalacja XP bez utraty danych : [http://www.searchengines.pl/Reinstalacj … _p__109540](http://www.searchengines.pl/Reinstalacja-XP-t24500.html/page view findpost p 109540)
Na pewno nie ma plików minidump? Może folder jest ukryty?
Mój komputer - Narzędzia - Opcje folderów - karta Widok - Pokaż ukryte pliki i foldery - Zastosuj - OK
(jeżeli klikniesz w dany obrazek, to otworzy się strona, gdzie jest on, a gdy kliknie się w niego na tamtej stronie, to obrazek otworzy się w powiększeniu)
Co do niebieskich ekranów i ich szybkiego znikania:
Kliknij PPM na ikonkę Mojego komputera - przejdź na zakładkę Zaawansowane - kliknij Ustawienia znajdujący się w sekcji Uruchamianie i odzyskiwanie - odznacz opcję Automatycznie uruchom ponownie a następnie tylko potwierdź klikając OK.
(nie wiem czy u mnie wszystkie ustawienia są prawidłowe, dlatego nie sugeruj się dokładnie, jeżeli chciałbyś)
Skoro nie można odczytać minidumpów przez Debbuging Tools for Windows i WinDbg, to inna metoda: szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html przy czym chyba trzeba go uruchomić pod systemem, na którym występuje błąd (pojawia się niebieski ekran).
Pliki minidump można wkleić na forum, albo można samemu spróbować zanalizować: wylacza-sie-komputer-t477584.html#p3012506
Gdyby ktoś chciał bardziej zagłębić się w temat: http://virtualstudy.pl/pl/component/con … ence-2010-
Czy ten system, na którym występuje problem działa w trybie awaryjnym? Jeżeli tak, to prawdopodobnie problem powoduje oprogramowanie (programy albo sterowniki). Bo w trybie awaryjnym uruchamiane są tylko te rzeczy, które są niezbędne do działania systemu, np. nie wszystkie sterowniki.
[http://www.searchengines.pl/Nie-moge-us … __p__25590](http://www.searchengines.pl/Nie-moge-usunac-wirusow-i-spyware-t12510.html/page view findpost p 25590)
Jeżeli w trybie awaryjnym, albo i na drugiej wersji XP na tym komputerze są problemy, to prawdopodobnie oznacza to problem ze sprzętem (patrz tutaj: wylacza-sie-komputer-t477584.html#p3012506, część “W przypadku problemów ze sprzętem.”)
– Dodane 25 lutego 2012 11:15:04 –
Albo rada Michał_misiek , tutaj opis: problem-uruchomieniem-windows-chyba-tez-dyskiem-t99659.html#p707324 (albo ten temat: optymalizacja-odchudzanie-windowsa-opis-krok-kroku-t76580.html?hilit=chkdsk#p545541, tam chyba jest to nieco dokładniej opisane), a tutaj opis jak wejść do konsoli odzyskiwania: http://www.searchengines.pl/Konsola-Odz … 14270.html