Drodzy dobrzyprogramowicze,
Dzisiaj zachciało mi się udostępnić internet (PLAY online) przez wbudowane Wi-Fi w moim komputerze. Kombinowałem, ściągnąłem dwa programy: Connectify (ten nie zainstalował się do końca i przerwałem instalację z menedżera urządzeń) oraz Virtual Router (ten się zainstalował, ale i tak nie udostępniał internetu). Teraz łącząc się z internetem wyskakuje mi blue screen. Oto co próbowałem:
-ponowna instalacja modemu Huaweii 1750C i sterowników
-ponowna instalacja programu Connectify (zainstalował się poprawnie)
-niestety nie mam punktu przywracania systemu
Może jeszcze jakieś info o systemie: Windows 7 Home Premium 64-bit, internet jak wspomniałem PLAY ONLINE.
Dodam, że obecnie łączę się z internetem przez Wi-Fi udostępniając internet z komórki, więc pewnie problem leży w “połączeniu telefonicznym”.
Po restarcie wyskakuje opis w okienku:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: 00000000000003F8
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8000327E900
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\052311-14008-01.dmp
C:\Users\pvc\AppData\Local\Temp\WER-24585-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Nie zależy mi już na udostępnianiu internetu, chcę po prostu przywrócić internet do “stanu używalności”.
Będę wdzięczny za poświęconą uwagę i każdą wskazówkę.