Blue Screen przy właczeniu komputera

(Bystrzak 56) #1

No wiec, jak wspomniałem w temacie tematem jest blue screen a o to jego blad:

0x00000050 (PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA)

Dowiedzialem sie tez tego czego ten bład dotyczy :Urządzenie sprzętowe lub usługa systemowa zażądała danych, które nie znajdowały się w pamięci, powodując błąd wyjątku. Przyczyną może być wadliwa pamięć fizyczna lub niekompatybilne oprogramowanie, w szczególności programy zdalnego dostępu oraz antywirusowe.

Oraz rozwiązanie jego, no i tu mamy problem bo jestem zielony w tej kwestii :

Jeżeli błąd wystąpił natychmiast po zainstalowaniu sterownika urządzenia albo aplikacji, spróbuj użyć Trybu awaryjnego, aby usunąć sterownik lub odinstalować program.

Niestety ten bład wyskoczyl po tym jak mi sie komputer zawiesił podczas otwarcia gry i od tamtej pory musze kombinowac jak wejsc do windowsa. Zrobiłem formata lecz to nie pomogło, drugi raz nie mogę zrobić poniewaz blue screen smieje mi sie w twarz ;p Gdy naciskam Enter - Instaluj Windows po wybraniu partycji. Prosze o najszybszą odpowiedz.

(Drobok) #2

Uruchom instalator z płyty >> konsola odzyskiwania i wpisz:

chkdsk /R

Jeśli nie pomoże skan mhdd

Jeśli nie pomoże skan memtestem

Jeśli nie pomoże to napisz.

(Bystrzak 56) #3

ee..nie rozumiem...instalatora windows?

(Drobok) #4

Tak, pierwsze okienko po załadowaniu podstawowych plików będzie pytać, czy naprawić czy instalować. Wybierasz napraw ®. A potem w okienko jakie ci wyskoczy wpisujesz chkdsk /R.

(Bystrzak 56) #5

Powiedz mi jak sie robi skan tym mhdd? Bo widzialem ze jest ostrzezenie ze zieloni ludzie nieumiejacy sie obslugiwac tym programem moga uszkodzic dysk wiec musze wiedziec co dokladnie zrobic.

(R Januszek) #6

Albo start > uruchom > msconfig > zakładka uruchamianie > i odznaczasz to zatwierdzasz restart

(Bystrzak 56) #7

Mozecie mi powiedziec do czego jest zdolny ten program? Tzn czy moze usuwac moj problem ktory podalem w temacie?