Witam,
Mam problem z nowym sprzętem dokładnie 2 dniowym. Wszystkie części nowe. Po ok. godzinie użytkowania pojawia mi się szybki blue screen i komputer się resetuje. Z tym problemem pojechałem dzisiaj do serwisu gdzie sprawdzali części m.in procesor itp. Stwierdzili że kości ram są uszkodzone i oczywiście je wymienili. Teraz po powrocie do domu uruchomiłem komputer i wszystko chodziło w porządku, lecz po 2h komputer znowu się zresetował z tym samym efektem (blue screen). Dopiero pierwszy raz od wymiany, chyba jednak wymiana Ramu nie pomogła i problem powrócił. Co radzicie zanim znowu odwiedzę serwis, może to nic poważnego.
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: 0000002176883B48
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000001
BCP4: FFFFF800030D0CD8
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\WinUSZ\AppData\Local\Temp\WER-54834-0.sysdata.xml
dows\Minidump\083010-28501-01.dmp
C:\Users\MATE
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Mój sprzęt:
Procesor: Intel® Core2 Quad CPU Q8300 @2.50GHz
Ram: 4GB
System: Windows 7 (64-bitowy)
Grafika: NIVIDA GeForce GT 220