Blue screen, spowolnienie pracy

Witam

przez kilka tygodni ktoś inny korzystał z mojego komputera. po przyjeździe nie mogę poradzić komputerem; resetuje się, mam wrażenie, że zwalnia. próbowałem go scanować antywirusami - nie pomaga.

załączam log z combo fix:

http://www.wklej.org/id/50398/

i z hijack:

http://www.wklej.org/id/50399/

bardzo proszę o pomoc

Jaki kod tego niebieskiego błędu?

Dowiesz się za pomocą tego artykułu http://hotfix.pl/articles.php?article_id=17

a kod, przyczyna oraz rozwiązanie problemu znajdziesz tutaj http://hotfix.pl/articles.php?article_id=11

dziekuję bardzo

W logach nic nie widzę

witam

z raportów windbg dowiedziałem się, że problem tkwi w

BugCheck 100000D1, {6, 2, 0, ba617504}

Probably caused by : Sacm2A.sys ( Sacm2A+cd8 )

dowiedziałem się, przeszukując google, że chodzi najprawdopodobniej o sterownik do modemu, którego używam łącząc się z UPC i że wystarczy, że zmienie kabel z USB na ethernet. czy tak?

dodam tylko, że komputer restartuje się najczęsciej kiedy odtwarzam pliki video.

i jeszcze jedno, od momentu mojego przyjazdu, po wciśnieciu “wyłącz komputer” restartuje się. tzn nie wyłącza sie na stałe. co może stać za tym problemem?

Bardzo proszę jeszcze raz o pomoc.

Na wszelki wypadek załączam raport z Windbg.

http://www.wklej.org/id/51444/

serdecznie pozdrawiam

Dodane 11.02.2009 (Śr) 15:31

aha

na tym samym kablu łącze sie również z laptopem, na zmianę z stacjonarnym i na lapie ten problem nie wystepuje.

Pozdrawiam

Co do tego to przeczytaj i wykonaj to co pisze na tej stronce => http://hotfix.pl/articles.php?article_id=89

Jeżeli Masz połączenie z siecią internetową za pomocą modemu, to porządnie (czyli potem przeczyść rejestr np. CCleaner itd.) przeinstaluj jego sterowniki, i zobacz czy pomogło