Blueconnect - problemy z połączeniem

Zakupiłem niedawno laptopa (Lenovo Intel Celeron M 530 (1.73GHz), 2048 MB SODIMM DDR2 667 MHz). System operacyjny Windows XP Proffesional wgrany fabrycznie z możliwością recoveru, płyt ze sterownkami brak. Zainstalowałem na nim Blueconnecta (modem Option iCON 225). Po kilku udanych połączeniach modem przestał łączyć się z internetem (ciągły komunikat “łączenie”). Odinstalowałem Blueconnecta, nie udało mi się jednak zainstalować go ponownie, gdyż system nie wykrywa modemu (choć lampki urządzenia świecą się po włożeniu go do gniazda). Modem jest sprawny, sprawdzałem go w serwisie Ery. Inny sprzęt podłączony do tego samego USB działa normalnie (PenDrive i mysz optyczna), podejrzewam więc, że przyczyna tkwi w firmowym oprogramowaniu lub jakimś wirusie.

Dołączam link do loga HijackThis i proszę o radę.

http://wklej.org/id/ff31a869c7

fix w hijackthis

Podaj log z Combofix

Log z ComboFix

http://wklej.org/id/862d3c97f1

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

Wyczyść dokładnie system po tamtych sterownikach oraz usuń folder: C:\Program Files\ERA

W jakis sposób “dokładnie wyczyścić wyczyścić system po sterownikach”?

Pozostałe kroki wykonałem i modem nadal nie działa.

Przeczyść komputer Ccleanerem

może pomoże Optymalizacja xp --> viewtopic.php?f=7&t=76580