BlueScreen 1045


(Wojteko10) #1

Nie wiem co się dzieje. Kilka dni temu pojawił mi się ten bluescreen podczas wylogowywania 2 profilu, a dzisiaj przed chwilą podczas zalogowywania się na administratora, później restart i system normalnie się uruchomił i komunikat, na dole. Czym to jest spowodowane.

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7600.2.0.0.256.4

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	100000c5

  BCP1:	00000004

  BCP2:	00000002

  BCP3:	00000000

  BCP4:	82D6187B

  OS Version:	6_1_7600

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\122709-21964-01.dmp

  C:\Users\Wojtek\AppData\Local\Temp\WER-51527-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

(OtherCoder) #2

HAL_INITIALIZATION_FAILED - Błąd inicializacji HAL.

http://msdn.microsoft.com/en-gb/library/ms793595.aspx

Rozwiązanie:

-Sprawdź zgodność sprzętową.

-Sprawdź pamięć odpowiednim programem diagnostycznym.

Sprawdź dysk narzędziem CHKDSK oraz informacje SMART dysku.


(Wojteko10) #3

A jak mam laptopa ? :confused: Zgodność powinna być dobra. Może być wina sterowników?


(Pawel Ryglicki) #4

Może być, zaktualizuj wszystkie sterowniki

Jeżeli problem będzie nadal sprawdź pamięć programem memtest http://www.memtest86.com/