Bluescreen od czasu do czasu

Witam, napotkalem ostatnio problem, mianowicie bluescreen odrazu mowie ze komputer jest praktycznie nowy,ma okolo miesiąca system operacyjny to Windows 7 64 bit. Service pack 1.}

Procesor Intel core i5 2500k 3,3 ghz

RAM - Kingston HyperX 8gb 1866

Karta graficzna Gigabyte RADEON HD 7950 WFx3

Płyta główna ASRock p67.

Tutaj macie kod bluescreenu.

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 1a

BCP1: 0000000000005003

BCP2: FFFFF70001080000

BCP3: 0000000000002A4B

BCP4: 00002A4D00005C96

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 256_1

Prosiłbym o pomoc bo nie mam pojęcia co zrobic;/

Podaj zwartość plików zrzutu pamięci. Na dobry początek również przydałoby się żeby załatwił chociaż jedną sprawną kość i potestował na niej komputer, poneiważ z reguły ten błąd zwiastuje uszkodzony RAM.

mogłbyś mi powiedzieć po kolei co mam zrobic?, bo nie jestem za bardzo ogarniety w tych sprawach…

Odczytanie i analiza plików minidump wg. informacji z postu użytkownika adam9870

blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

Sprawdzenie pamięci, również wg. informacji użytkownika adam9870 :

czeste-blue-screeny-t512925.html

Instalujesz Debugging tools for Windows i przy użyciu program windbg odczytujesz zrzuty pamięci z folderu windows\minidump i to co program wyświetli kopiujesz i wklejasz tutaj w tagach code

ckem2drcu6rd_t.jpg

Podkręcałęś kartę graficzną?

Próbowałeś przeinstalować sterowniki do karty graficznej, bądź zainstalować nowsze/ starsze sterowniki?

Nie zaszkodzi przetestować pamięci (jeśli masz więcej niż jedną kość ram każdą najlepiej testować osobno).

Nie podkręcałem, sterowniki mam najnowsze :slight_smile: wnkqr04j4ocy_t.jpg

a i pragne dodac ze czasem mam tak ze poprostu moj Catalyst Control Center, tzn wyskakuje komunikat ze przestal dzialac ;/

Na początek spróbuj przeinstalować sterowniki. Bądź zainstalować starsze. Sprawdź również pamięci.

Test pamięci nie jest 100% potwierdzeniem. Najlepiej włożyć kość z innego, poprawnie działającego komputera.