Bedni
(Beedni)
20 Kwiecień 2010 17:08
#1
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 124
BCP1: 00000000
BCP2: 85E30024
BCP3: B2000000
BCP4: 00000115
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\042010-14367-01.dmp
C:\Users\Bedni\AppData\Local\Temp\WER-55629-0.sysdata.xml
Podczas gry w jakąkolwiek grę, bądź też zwykłym użytkowaniu komputera po jakimś czasie (w różnych odstępach czasowych 1h- 12h czasami wcale) ,wyskakuje mi bluescreen. Po ponownym uruchomieniu komputera pojawia się raport błędu o takiej treści. Może ktoś mi pomóc i napisać jak rozwiązać ten problem?
Agaton
(Agatonster)
20 Kwiecień 2010 17:10
#2
Bedni ,
Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.
2.15. Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje.
Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
odczytaj Bsoda według instrukcji http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry345506
pliki zrzutu są w folderze C:\Windows\Minidump\
@Bedni
Zainstaluj jakiś program do pomiaru temperatury proca i dysków
Spisz wartości po co najmniej 1 godzinie pracy kompa męcząc go grami
Wrzuć wyniki na forum