Bluescreen - proszę o pomoc 0x00000124

Witam proszę o pomoc tutaj, ponieważ w serwisie mi nie pomogą. Komputer potrafi w kółko się włączać i wyłączać z wyskakującym tym ekranem. Teraz przypadkowo udało mi się żeby dłużej pochodził.

pozdrawiam

 

BSV : http://wklej.org/id/1253526/

Czy masz podkręcony procesor?

Jeśli tak to przywróć domyślne ustawienia biosu i sprawdź czy problem nadal występuje.

Komputer jest fabryczny.

Procesor : Intel® Core i3 CPU 550 @ 3.20GHz (4CPUs), ~3.2 GHz

Ram : 4gb

Bios : Award Modular Bios v6.00PG

grafika : intel® HD Graphics (Core i3)

Ten komputer jest całością razem z ekranem (https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=A15bjNNxpjEskM&tbnid=avgKVM6q3tVx0M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.crn.pl%2Fnews%2Fsprzet%2Fdesktopy%2F2011%2F12%2Fntt-komputery-all-in-one&ei=iKLnUpLaLISo0AWQv4GACA&bvm=bv.59930103,d.bGE&psig=AFQjCNEuvY1oWWc-I_Am6Zq6atSOHYb1og&ust=1390998530337823)

 

pozdrawiam

Czy ostatnio wprowadzałeś jakieś zmiany w konfiguracji sprzętu lub Windows? Może aktualizowałeś sterowniki do dysku?