Bluescreen przy instalowaniu sterownika Intel(R) USB 3.0 Root Hub

Witam, na wejściu pragnę powiadomić, że na komputerach nie znam się za dobrze, więc proszę o wyrozumiałoś, jeśli coś będzie nieprecyzyjnie wyjaśnione lub zabraknie jakichś parametrów. Otóż, wczoraj z chłopakiem robiliśmy format mojego laptopa (ASUS x55vb, procesor intel core i5, 2.60GHz, system Windows 7). Po formacie zabrałam laptopa do siebie w celu wgrania wszystkich potrzebnych sterowników ze strony ASUS’a (dodam, że przy zakupie laptopa dostałam płytę ze sterownikami kompatybilnymi z windowsem 8, od którego bronię się jak tylko można). Zauważyłam, że przy instalowaniu niektórych sterowników wyskakiwało okienko, że najpierw muszę zainstalować sterownik  Microsoft net framework. I tu zaczęły się pierwsze schody. Przy instalacji ów sterownika pojawiał mi się błąd “error code hresult 0x8000222”. Znalazłam więc filmik na youtube, który miał pomóc (https://www.youtube.com/watch?v=HH_HNrlFzo0) i w sumie pomógł. Następnie zabrałam się za instalowanie sterownika kontrolera hosta Intel USB 3.0 eXtensible (to ten sam co w temacie), po zainstalowaniu zrestartowałam system i wtedy po raz pierwszy wyświetlił mi się bluescreen. Początkowo obwiniałam za bluescreeny sterownik Net Framework, ale po milionie komend przywracania systemu i drugim milionie uruchamiania komputera w trybie awaryjnym odkryłam, że bluescreen pojawia się po zainstalowaniu sterownika Intel USB 3.0, gdy już go się odinstaluje w trybie awaryjnym - wszystko wraca do normy. W związku z tym chciałabym zapytać czy ktoś wie co zrobiłam źle? Może to przez to, że grzebałam się w cmd? Nigdy wcześniej nie miałam takiej sytuacji. Jak już wspominałam, jestem dość zielona w tych sprawach więc jeśli ktoś miałby jakąś radę, to błagam mów tak żebym zrozumiała (czyli tłumacz jak debilowi).

Dość zielona, ale grzebie w OS przez cmd? dobre :wink: