Bluescreen przy pobieraniu

Witam,

od jakiegoś czasu pojawia mi się taki oto bluescreen.

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

 

Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode: 3b

  BCP1: 00000000C0000005

  BCP2: FFFFF960000E4283

  BCP3: FFFFF88007570020

  BCP4: 0000000000000000

  OS Version: 6_1_7600

  Service Pack: 0_0

  Product: 256_1

 

Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\081014-34335-01.dmp

  C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\WER-55973-0.sysdata.xml

 

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

 

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

i chciałbym dowiedzieć się co jest jego przyczyną. Płyta główna karta graficzna i zasilacz zostały wymienione i przez jakiś czas wszystko było ok. Bsod pojawia się przy pobieraniu większych plików.

 

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView

 

Pobierz CrystalDiskInfo portable, wypakuj i uruchom, zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]), zrób zrzut ekranu (rozciągnij okno programu by było widać wszystkie parametry), umieść np. na http://postimage.org/ i podaj link na forum.

 

 

Zaktualizuj system (przez Windows Update).

 

Misuh  proszę zapoznać się z tym poradnikiem:

 

http://forum.dobreprogramy.pl/forum-18/ogloszenie-2-poradnik-zak%C5%82adania-i-edycji-tematu/

 

a następnie zmienić tytuł wątku na konkretny.

 

Zignorowanie prośby będzie skutkować usunięciem topica z forum.

postaram się to zrobić jeszcze dzisiaj. puki co sprawdzam dysk twardy i pamięć ram żeby upewnić się że to problem oprogramowania

http://postimg.org/image/72csn2io5/ Tu jest ss z programu crystaldiskinfo

Niepokojąco wygląda parametr C7, wskazuje na błędy w komunikacji między dyskiem a kontrolerem, na początek zmień kabel sygnałowy SATA i port na płycie głównej, monitoruj Wartość Raw tego parametru (czy nie wzrasta).

Wysokie wartości tego parametru mogą wskazywać na uszkodzenie elektroniki dysku lub płyty głównej.

 

 

Sprawdź w BlueScreenView co powoduje błąd.

 

Jeśli masz więcej niż jeden moduł pamięci RAM to przetestuj każdy oddzielnie.

Ram testować memtestem czy wystarczy program wbudowany w windowsa ?